Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
torsdag 1 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 1



För musen över bilden för att "öppna luckan" :)
1 lott: Svara rätt på frågan.

Vad kostar denna Kostym?
Svaret finns hos Kalaspinglan

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden i slutet av inlägget.

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin
Obs!
Skriv en ny kommentar för varje lott du tar. Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg eller ditt namn på Facebook så jag kan kontrollera. Därför måste din Facebook ha en öppen profil. Skriv även vilket nummer du blev som prenumerant på bloggen.

Avslutas
1/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.

Sponsor

Kalaspinglan är din kalasbutik på nätet där du hittar allt du behöver för att göra ditt barnkalas till något alldeles extra. Idén är att Du på ett enkelt, roligt och tidsbesparande sätt ska kunna beställa allt du behöver i form av papperstallrikar, muggar, dukar, inbjudningskort, ballonger, tårtdekorationer, leksaker till godispåsen, pinator, maskeraddräkter m m, från ett och samma ställe. 

Stort utbud av kalasteman!

20% Rabatt på ett helt köp!
Nu kan du shoppa julklappar till hela familjen! Ange kod: Unikaerika i kassan och 20% dras av på hela köpet. Så passa på att köpa dina klappar. Koden gäller ända fram till jul.

20% Rabatt på ett helt köp!
Nu kan du shoppa julklappar till hela familjen! Ange kod: Unikaerika i kassan och 20% dras av på hela köpet. Så passa på att köpa dina klappar. Koden gäller ända fram till jul.

47 kommentarer:

jessamy sa...

Hej. Jag är med så klart. Den kostar 599kr.

mvh jessamy_@hotmail.com

jessamy sa...

Jag har länkat http://jessamys.blogspot.com/p/tavlingar.html

jessamy_@hotmail.com

jessamy sa...

Följer redan bloggen på bloglovin.

jessamy sa...

Kan ej skriva vilket nr jag blev eftersom jag följer din blogg sen tidigare!

jessamy sa...

Sorry. Nu har jag skrivit tusen inlägg. Det första 599kr är ju för chewbacka dräkten. Trodde det var den jag skulle svara pris på. Men kanske är batmandräkten och i sånt fall är det 179. V.v och släng mitt första inlägg och även det där jag skriver att jag ej kan skriva nummer eftersom ja följer bloggen sen förut så att jag inte lämnar för många kommentarer.

Carola sa...

Dräkten kostar 179:-

veronica sa...

jag är gärna med.

svar: 179:-

jag har länkat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-en-drakt/

jag följer dig redan på bloglovin

veronicahedlund@hotmail.se

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, dräkten kostar 179:-
liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

För lott 2 har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/12/maskeraddrakt-112.html
liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

Lott 3 Följer dig redan via bloglovin
liselotte.202andersson@telia.com

sandra sa...

jag är med och kör på 1 lott. den kostar 179 kr

mvh
sandra
mejl zazza_zazzza@hotmail.com

Malin-Kalles mamma sa...

Den kostar 179 kr

/Malin

Myran sa...

Jag är gärna med i denna tävlingen!
Svar: Kostymen kostar 179kr

zebramyran@hotmail.com

care69 sa...

1. Svar: 179 kr

care69(at)live.se

Anna sa...

Dräkten kostar 179kr.
Jag har tipsat om din tävling på min blogg:
http://maxis.blogg.se/2011/december/julkalender-hos-unika-erica.html

anna.sundblad@gmail.com

cattis sa...

1 jag är med! svar: 179 kr

hejcattis@hotmail.com

cattis sa...

2: länk http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2011/december/1-december-kalaspinglan.html

Sofie sa...

1. Svar: Den kostar 179:-

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

2. Tipsar pà FB - Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

3. Följer dig redan pà bloglovin

citcit.kuruyemis@gmail.com

Carolina sa...

1 lott: Den kostar 179 kr.

2 lotter: Tipsar på Facebook.

3 lotter: Följer redan via bloglovin sedan länge. :-)

carolina.ahsberg@telia.com

Carolina sa...

Oj då, skrev visst allt i samma... hoppas det går bra, annars hojta till så fixar jag.

Lili sa...

1.Jag är med.
svar:179 kr

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

2.har länkat på min blogg:
http://gratishav.blogspot.com/2011/12/lucka-1-hos-erika.html

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan följ dig på bloglovin sedan tidigare.

mail:he-jasmine@163.com

Unknown sa...

Jag vill vara med och tävla! Följer dig redan på bloglovin. Kostymen kostar 179 kronor! :)

Ha det bra, kram!

Mari sa...

kostymen kostar 179 kr hos Kalaspinglan.

min mail: mixenpixen@hotmail.com

Petra sa...

1 lott: Vilken bra första lucka :) Jag är gärna med och tävlar om denna!

Svaret är: Den kostar 179kr.

petra_fridlund@hotmail.com

Linda sa...

Åh vill absolut vara med och tävla, min Filip är galen i Star Wars och en sådann dräkt skulle göra honom överlycklig :)

Svaret är 179kr

Hoppas nu på en massa tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Linda sa...

länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2011/december/vinn-en-chewbacca-drakt.html

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Linda sa...

börjar följa dig via BL blev nr 83

Ida sa...

Svaret på frågan: 179kr!

MVH
idapida@banck.se

Ida sa...

Följer redan din blogg via bloglovin! =)

idapida@banck.se

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Jag är med! Dräkten kostar 179 kronor!

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Lott 2 tipsar jag om tävlingen här:
http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2011/12/01/6779538-kalaspinglan-julkalender/

Nilma sa...

Jag är gärna med!

1 lott: Den kostar 179:-

nilmablogg@gmail.com

Tinaz sa...

Jag är gärna med. Kostymen kostar 179 kr.

Tinaz sa...

Glömde skriva mail. Zakarias11@live.com

Sanna sa...

En lott: Kostymen kostar 179 kr.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Sanna sa...

Två lotter:
http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/december/tavlar-om-en-drakt-112.html#comment

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Sanna sa...

Tre lotter: Har dig redan på bloglovin, men minns inte vilket nummer jag blev.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Jag är med och tävlar!

Lott 1:
Batmandräkten kostar 179kr hos kalaspinglan

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Lott 2:
http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/december/unikaerika.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Lott 3:
Jag följer dig redan på bloglovin men vart nr 3 som gillade tävlingsinlägget.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar! :D
Skulle vara riktigt roligt om jag lyckas vinna en för jag vann nämligen en Chewbacca-dräkt förra året i någons julkalender så Molly har fått vara en bebis-Chewbacca så nu hoppas vi på att hon får fortsätta klä ut sig som han! :D

1. Den kostar 179 kr

/Sandra
Sandra.li@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

2 Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/december/unika-erikas-julkalender-lucka-1.html

/Sandra
Sandra.li@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

3. Följer dig på Bloglovin! :)

/Sandra
Sandra.li@hotmail.com