Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
söndag 11 december 2011

Designstrul & Julbord

Idag har min familj varit här och vi har varit på julbord. Sååå gott. Tredje julbordet denna veckan, jösses. Jag har gått upp flera kilo men strunt samma. Vad gör 1 månad på 1 år? :) Tack så mycket Mamma och Pappa för ännu ett underbart julbord. Det var så himla mysigt att ni var här! Tack moster Emmelie för Willes släp till bobby-caren också den kördes det runt med här senare på kvällen :) 

Mamma berättade också att min design ser konstig ut, då berättade min syster att hon också reagerat på det, och Magnus sa också att han märkt det. Är det fler av er som tycker att designen ser trasig ut? Den ser nämligen helt normal ut på min dator så jag har inte märkt någonting. Snälla snälla kära läsare, så fort ni märker att någonting verkar knas med bloggen säg gärna till för då blir jag bara tacksam!



2 kommentarer:

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

det går inte kommentera dagens julkalender, eller där ligger gårdagens kommentarer om silverbiten.... så vart kommenterar man dagens?

Martina sa...

Just denna gång såg den bra ut men jo den har sett lite konstig ut senaste veckan (?)....