Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
onsdag 7 december 2011

Bortslösad timme

Dagen har inte börjat bra! Vi skulle på lägenhetsvisning och bestämde oss för att ta en promenad dit. Bara efter några minuter ökade nederbörden och det lite mysiga snöfallet förändrades till vad som kändes som stora blöta snöbollar som kom piskandes mot kroppen. Wille började skrika och tyckte det hela var väldigt obehagligt.

Väl på plats var det folktomt och ingen bovärd syntes till. Vi fick vänta 15 minuter och sen lyckades vi efter många misslyckade försök få tag på bovärden i telefonen. De hade gett oss fel tid! Inte onsdag 11.30 utan fredag 15.00. Det måste vara vi som hört fel ville dom få det till och de tog absolut inte på sig ansvaret eller ens bad om ursäkt.

Efter lite tjat och ilska fick vi som vi ville. En visning. Efter 15 minuter kom bovärden med nycklarna. Fel nycklar! Vi fick besvikna gå hem igen i snöstormen utan att sett lägenheten och 1 timme bortkastat på denna dag som redan innan var stressig att få ihop. Suck.

Nu sitter jag och lämnar plasma, sen ska jag träffa Jens och fika, sen ska jag träna, sen ska jag på julbord med kollegor och sen inatt ska jag jobba. Så ni förstår att den där timmen var värdefull!!


- Postat från min Iphone serru

3 kommentarer:

Fröken M sa...

Gud va surt !! En ursäkt vore väl det minsta att begära kan man tycka...

Martina sa...

Vilka spån det finns...
Och då menar jag så klart inte er :-)

maria sa...

aha då är jag med! :D klart man inte prioriterar bloggen med när man har mkt att göra ;)
ta det lugnt och stressa inte ihjäl dig!