Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
torsdag 15 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 15


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Dagens sponsor är Huset på Landet. De har färgglada, roliga, pedagogiska leksaker. De har satsat på tidlösa, gärna sådana leksaker som fanns på mormor och morfars tid. De har även lantlig heminredning som är så otroligt vackert! Gå in och ta er en titt. Ni kommer inte bli besvikna! :)



1 lott: Vad kostar denna produkt?
Sångpåse
Svaret finns hos huset på landet.

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin
 Obs!
Skriv en ny kommentar för varje lott du tar. Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg eller ditt namn på Facebook så jag kan kontrollera. Därför måste din Facebook ha en öppen profil. Skriv även vilket nummer du blev som prenumerant på bloggen.

Avslutas
15/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.



41 kommentarer:

Anna sa...

Jag vill vara med! Sångpåsen kostar 182 kronor.

anna.samuelsson9@gmail.com

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

sångpåsen kostar 182 kr

kram alexandra
axdal@me.com

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

2. jag har länkat här http://axdal.se/troll/2011/12/15/lucka-15-hos-unika-erika/

kram alexandra
axdal@me.com

Emma S sa...

Jag är med :-)
Sångpåsen kostar 182 kr
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Lina sa...

1, 182kr kostar den.
2, Tipsat här: http://janiiil.blogspot.com/2011/12/lucka-15-hos-unika-erika.html
3, Följer dej redan.


Ha en fin dag !

Lina sa...

johanssonlina84@hotmail.com

jessamy sa...

182kr

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång! sa...

Den kostar 182 kronor :)

beabofink@hotmail.com

KRAM

Veronica sa...

Min lie pojk blev helt till sig när han såg brum brrrrrummm och dä dä däää =)
Leksaken kostar 182 kr =)

Myran sa...

Jag är gärna med i denna tävlingen!
Svar: Sångpåsen kostar 182kr

2. Har länkat: http://zebramyran.blogg.se/tavlingar/2011/december/tavlar-om-en-rod-trabil.html

zebramyran@hotmail.com

Emma sa...

1 Lott: 182 .-

2 Lotter: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2011/december/tavlings-tips-17.html

3 Lotter: Har dig på bloglovin och då blir det 111 med mig ..

karlsson_88_6@hotmail.com

Monia sa...

Lott ett: Den kostar 182 kr!

moniasundgren@hotmail.com

Monia sa...

Lott 3: Jag har dig redan på bloglovin, just nu har du 111 följare med mig :)

maria sa...

påsen kostar 182 kr =)

Malin sa...

182 kr

Ida B (idapida@banck.se) sa...

1. Den kostar 182kr!

Ida B (idapida@banck.se) sa...

3. Följer redan din blogg via bloglovin! =)

GOD JUL!!

Lili sa...

1.Jag är med.
svar:182,00 kr

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan lägg till dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

Emelie sa...

182 kronor :)

emjo_83@hotmail.com

Mikaela sa...

Den kostar 182 kr :)

mikaela.norgren@live.se

Mari sa...

sångpåsen kostar 182 kr


min mail: mixenpixen@hotmail.com

Pappan Anders sa...

1 Lott. Jag e med! Sångpåsen kostar 182kr. Wow, häftig bil :-)
Vi håller tummarna,stora som små.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Unknown sa...

Den kostar 182 kronor!
Följer redan på bloglovin, gillade inlägget. :)

Kram!

Sandra - mamma till Molly sa...

1. Sångpåsen kostar 189 kr

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Nejnej, skrev heeelt fel nu kommer det rätta svaret. Hann ju inte trycka på avbryt...

1. Rätt svar: 182 kr

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

2. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/december/unika-erikas-julkalender-lucka-15.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

3. Följer dig redan via Bloglovin! :)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

cattis sa...

svar: 182 kr :)

hejcattis@hotmail.com

cattis sa...

2 länk: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2011/december/15-december-trabil.html

hejcattis@hotmail.com

Anonym sa...

143,-- skriver jag, för det är vad figurer kostar. Någon hel sångpåse hittar jag inte.

gotland(at)speedmail.se

Elina sa...

Den kostar 75 kronor!
Jag har inga barn så jag vill inte vinna leksaks bilen åt dem, utan åt min pojkvän. Han sa att han gllade den så mycket.
Jag följer dej redan via bloglovin :)

min mejl: justscream_@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Jag måste ha fel på synen men jag hittar inte sångpåsen på deras sida. Hittar bara figurer till sångpåse 4 och 5??

veronica_134@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

2 Har tipsat på fb - veronica bredland bråten

veronica_134@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

3 följer redan, är 110 med mig

veronica_134@hotmail.com

Monika O-sson sa...

Jag är gärna med. 1 chans.
Tyvärr kan jag inte hitta produkten på bilden men andra produkter av samma sort kostar 143,00 kr.
Jag vill vinna den fina räserbilen till mitt barnbarn.
Varm hälsning från Monika
Mail: empty_heart@live.se

Spacegirl sa...

Produkten finns inte!

Helene sa...

Hej jag är med och tävlar!

1. Den kostar 143 kr.

helenewiklund@hotmail.com

Helene sa...

2. Bloggat här; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/december/unika-erika-lucka-15.html

helenewiklund@hotmail.com

Helene sa...

3. Följer din blogg sedan många tävlingar tidigare. :) Men med mig har du 110 följare!

helenewiklund@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

jag är gärna med och tävlar
sångpåsen hittar jag inte men tillbehören kostar 143 kr så jag hoppas att påsen gör detsamma

länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/december/unikaerika-3.html

följer dig sen länge via bloglovin

kram annika
familjenpettersson@hotmail.se