Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
lördag 24 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 24


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Årets sista sponsor är ChaiHome. De har ett brett sortiment inom heminredning och presenter, utvalda produkter i små kvantiteter som alla ska ge känslan av ”äntligen hemma igen”. Du kan välja och vraka bland ljuslyktor, vaser, ljusstakar, skålar och fat bland annat. I dagens lucka kan du vinna tre paket med härliga doftljus av valfri doft. Det finns flera stycken att välja på. 



1 : Välj vilka dofter du vill vinna hos ChaiHome.(Obligatorisk)

2. Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.
(frivilligt, men jag blir riktigt glad)

3. Lägg till bloggen på Bloglovin
(frivilligt, men jag blir riktigt glad) 

Obs!

 Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg.

Avslutas
24/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.



31 kommentarer:

cassandra holm sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar.
Om jag har tur så hade jag valt denna http://www.chaihome.se/index.php?page=ljus&prodid=151406&pnr=16&grupp=
Vanilj är min favoritdoft!
Följer redan dig på bloglovin :-)
mail canicos@hotmail.se

Håller tummarna!

GOD JUL !!!!!

care69 sa...

GOD JUL!
1. Vinner jag önskar jag Coffea, Vanilla och Eucalyptus.

care69(at)live.se

care69 sa...

2. tipsat på FB: C Care Regn

care69(at)live.se

care69 sa...

3. Är följare på BL.

care69(at)live.se

Anonym sa...

Hejsan!

Jag hoppas på Eucalyptus, Vanilla och Orange.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Har tipsat på FB om lucka 24.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Följer dej på bloglovin sedan länge.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

jessamy sa...

Jag vill vara med. Två eucalyptus och en blåbär :)

Jag följer dig redan på bloglovin.

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Är inte med men har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/chai-home-2412.html

Malin sa...

Jag älskar doftljus! Jag skulle nog välja coffee, blueberry och ocean.

/Malin

Monika O-sson sa...

God Jul!
1 chans. Jag önskar mig orange,coffe och vanilla.
Varm vinterhälsning från Monika
Mail: empty_heart@live.se

Sofie sa...

Jag ösnkar vinna:
Eucalyptus, Ocean och Pine

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

2. Länkar pa fb-loggen: Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

3. Följer redan pà bloglovin

citcit.kuruyemis@gmail.com

Monia sa...

1. Jag skulle vilja vinna Vannilla, Lilac & Orange :)

3. Jag har dig tillagd på bloglovin.

moniasundgren@hotmail.com

Mari sa...

1. Om jag vann skulle jag vilja vinna Orange, Blueberry och Ocean.

2. har tipsat på min facebook. Mari Blom heter jag.

min mail: mixenpixen@hotmail.com

TinaZ sa...

Jag är gärna med. Jag skule vilja vinna Pine, ocean och orange. Zakarias11@live.com

Lili sa...

1.Jag är gärna med.
skulle välja orange,Eucalyptus,Vanilla

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan lägg till dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

JoHaNNa sa...

jag är med :)
jag skulle vilja vinna i dofterna:
kaffe, blåbär och vanilj

Mickan sa...

Jag skulle vilja ha:
- Blueberry
- Vanilla
- Orange

Jag följer dig på Bloglovin sen tidigare.

sunnydrop@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med:)Ocean, Lilac och Orange skulle jag vilja vinna.
God Jul!
önskar Caroline

vitabergenserik@hotmail.com

Jenny sa...

Jag skulle vilja vinna ocean, vanilla och eucalyptus.
J_e_n_n_y@hotmail.com

Unknown sa...

Skulle vilja vinna blåbär, apelsin och vanilj! :) Älskar doftljus. Följer dig redan på bloglovin, men gillar inlägget också! :)

Kram och god jul

Sanna sa...

En lott: Jag är gärna med och tävlar, och önskar vinna Vanilla, Blueberry och Pine.

Två lotter:
http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/december/tavlar-om-tre-paket-doftljus.html#comment

Tre lotter: Har dig på bloglovin sedan tidigare, men minns ej vilket nummer jag blev.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar
1. Vill gärna vinna coffee, vanilla och blue berry
2. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/12/doftljus-2412.html
3. Följer redan
liselotte.202andersson@telia.com

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
1.Doftljus 38mm, Blueberry ,Doftljus 38mm, Eucalyptus och Doftljus 38mm, Lilac.
2.Tipsar på fb (Christina Kaakinen)
3.Har dig redan på bloglovin.
stina38_@hotmail.com

Jennysen sa...

Jag skulle jättegärna vinna blåbär, eucalyptus och vanilla

Epost: jennysen81@hotmail.com

Leif generalleif@hotmail.com sa...

1: Jag är med. Dofter jag vill vinna Blueberry.Coffee.Vanilla.

Erika sa...

1. coffee, vanilla och blueberry föll mig i smaken. de är tre dofter jag lever för! Men nu börjar det ta slut i lådorna, så dags att fylla på igen!

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Jag skulle vilja ha dofterna ocean, lilac och blueberry