Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
fredag 9 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 9


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Ni har du chans att vinna


Sponsor
Dagens sponsor är Havssalt. De har underbara produkter för din hy och ditt välmående. Nu kan du vinna flera härliga produkter till dig själv eller någon i din närhet. Passa även på att komplettera med rabattkoden. Du får hela 25% rabatt på hela sortimentet! Använd kod: unikaerika. Lycka till! :)


1 lott: Svara rätt på frågan.
"Vilka olika valutor kan man handla med hos Havssalt?"


Svaret finns hos Havssalt!

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin
 Obs!
Skriv en ny kommentar för varje lott du tar. Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg eller ditt namn på Facebook så jag kan kontrollera. Därför måste din Facebook ha en öppen profil. Skriv även vilket nummer du blev som prenumerant på bloggen.

Avslutas
9/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.



40 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Amerikanska dollar, svenska kronor
norska kronor, danska kronor och Euro

Johanna Svensson sa...

Hallå! Gärna med :)
1 Lott:
DKK- Dansk
EUR- Euro
NOK- Norsk
SEK - Svensk
USD- United States

Om jag fattat det rätt :o

Johanna Svensson sa...

Lott 2. http://haltbananskal.bloggplatsen.se/2011/12/09/6827827-tavling-hos-unikaerika-lucka-9/

Johanna Svensson sa...

Och för 3 och sista lotten så följer jag dig sen innan, 99 stycken + mig som följer så 100 följare blir det då alltså.

Ha en bra dag :)
Kraam!

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 DKK, SEK, NOK, USD, och EUR

veronica_134@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

2 följer redan, är 100 med mig

veronica_134@hotmail.com

Sofie sa...

Svar: SEK, NOK, DKK, EUR och USD

citcit.kuruyemis@gmail.com

Emma S sa...

NOK (Norska kronor) SEK (Svenska kronor) USD (USA dollar) EUR (Euro) DKK (Danska kronor).
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Sofie sa...

2. Länkar fràn min FB-logg: Sofie Lindholm

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

3. Följer redan pà bloglovin

MVH
Sofie Lindholm
citcit.kuruyemis@gmail.com

johanna med tyra och otto sa...

svensk, dansk, norsk, euro och us-dollar´kan man handla med.

sweetjutta@hotmail.com

johanna med tyra och otto sa...

Jag har delat på fb: johanna Norekvist

sweetjutta@hotmail.com

johanna med tyra och otto sa...

jag har dig redan på bloglovin:)

sweetjutta@hotmail.com

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Jag är med!
Man kan betala med
-SEK
-DKK
-EURO
-NOK
-USD

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Extra lott
Jag tipsar här om tävlingen:
http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2011/12/09/6828001-havssalt/

maria sa...

1 lott: valutorna är
SEK
DKK
EUR
NOK
USD

mariathorsen@hotmail.se

maria sa...

2 lotter: följer dig på bloglovin

Anonym sa...

5 om jag räknat rätt=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Lina sa...

1, Svenska, norska, danska, Euro & US Dollar.
2 Tipsat här: http://janiiil.blogspot.com/2011/12/lucka-9-hos-unika-erika.html
3, Följer redan, gillar inlägget nr 2

Anonym sa...

Valutorna är SEK, DKK, EUR, NOK och USD.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Tipsar på FB idag också!

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Följer dej allaredan på bloglovin sedan länge.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Lili sa...

1.Jag är med.
svar DKK EUR NOK SEK USD

mail he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan följ dig på bloglovin.

mail he-jasmine@163.com

Elin sa...

Jag vill gärna vara med :)

Lott1: De valutor man kan handla med är: SEK, NOK, DKK, EUR samt USD

kram Elin
elin.sand@live.se

Elin sa...

Lott2: Har delat tävlingen på min blogg (http://melinsand.blogg.se/2011/december/podukter-fran-halvssalt-912.html)

Kram Elin
elin.sand@live.se

Elin sa...

Lott3: Gillar sedan innan bloggen på Bloglovin men gillade inlägget också och blev då nr: 3.

kram Elin
elin.sand@live.se

Mari sa...

man kan handla i 5 olika valutor (sek, usd, nok, eur, dkk)




min mail: mixenpixen@hotmail.com

Monia sa...

Svar: DKK, SEK , EUR, NOK & USD

moniasundgren@hotmail.com

Monia sa...

tar en till lott: följer din blogg på bloglovin :)

moniasundgren@hotmail.com

Unknown sa...

Svaret på frågan är: DKK, SEK, EUR, USD och NOK!

Johanna sa...

Man kan betala med kronor.
johanna.kantola@gmail.com

Anonym sa...

En lott: SEK, DKK, EUR, NOK, USD
// Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

care69 sa...

1. SEK, DKK, EUR, NOK och USD.

care69(at)live.se

care69 sa...

2. Är följare på BL.

care69(at)live.se

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, man kan handla för Sek, Eur, nok, Dkk, usd
liselotte.202andersson@telia.com

alice sa...

Varje kvinna vill i bland känna sig som ny,
känna sig eldig och passionerad,
fräsch och lotionerad. Använd då dem här på din hy,
så blir man som ny.

Jag är lätt med! På sidan kan man betala i danska, norska, svenska kronor. Och även i euro och även dollar! Har gjort ett inlägg på min blogg http://alicegranat.blogg.se/tavlingar/2011/december/julkalendern-2011-lucka-9.html#comment
Min mail är aliceg.97@hotmail.com
Du har även fått din 101 följare på bloglovin! Håller tummarna nu skulle bli otroligt glad om jag vann!

TinaZ sa...

Svenska, norska, danska kronor, euro , amerikanska dollar. Zakarias11@live.com

Jeanette S sa...

Svar: SEK, DKK, EUR, NOK samt USD.

Sanna sa...

En lott: Du kan handla med DKK, EUR, NOK, SEK och USD.

Två lotter:
http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/december/tavlar-om-produkter-912.html#comment

Tre lotter: Har dig redan på bloglovin.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com