Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
måndag 19 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 19


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Dagens sponsor är 5 små apor. De har färgglada och funktionella produkter, till exempel glada mobiler som våra barn tycker om att titta på, tuffa och färgglada tröjor samt olika varianter av leksaker och snuttefiltar med etiketter för att känna och undersöka. Kriterierna för vad de tar in för produkter är originalitet, färg och säkerhet. Dom har väldigt mycket fint så gå in och kika ni!



1 : Svara på frågan (Obligatoriskt)
"När är sista dagen att beställa julklappar hos 5 små apor så de kommer fram innan jul?"
Svaret finns hos 5 Små Apor.

2. Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.
(frivilligt, men jag blir riktigt glad)

3. Lägg till bloggen på Bloglovin
(frivilligt, men jag blir riktigt glad) 

Obs!

 Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg.

Avslutas
19/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.



21 kommentarer:

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

den 21 December :)
följer dig redan på bloglovin
caroliinea@hotmail.com

Elin sa...

Hej jag är gärna med :)

- Svar: (Sista dag att beställa julklappar 2011 för garanterad leverans innan julafton är den 21 december kl 14.00.)

- Har delat tävlingen på min blogg (http://melinsand.blogg.se/2011/december/lekhalsband-fran-5-sma-apor-1912.html)

- Gillar din blogg sedan tidigare på Bloglovin :) (elin Sand)

kramar Elin

Ida B idapida@banck.se sa...

Hej!

1, kl 14.00 den 21 december ska man ha lagt sin beställning.

2, Följer dig via bloglovin!

GOD JUL!

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

1. sista dagen att beställa innan julafton är 21 december kl 14.00

kram alexandra
axdal@me.com

Monia sa...

1. 21 december kl 14.00.

3. Jag har dig redan på bloglovin :)

moniasundgren@hotmail.com

Lili sa...

1.Jag är med.
svar: den 21 december kl 14.00

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan lägg till dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

Mari sa...

sista dagen är 21 december kl 14.00.



min mail: mixenpixen@hotmail.com

Madeleine sa...

21 Dec kl 14 måste man ha beställt.

Jag följer redan din blogg, och jag gick in och gillade detta inlägget. :)

Unknown sa...

Svaret på frågan är: 21 december kl 14.00.

God jul! :D

Myran sa...

Jag är gärna med.
Svar: Sista dag att beställa julklappar 2011 för garanterad leverans innan julafton är den 21 december kl 14.00

zebramyran@hotmail.com

Emilia - 16 och blivande mamma. sa...

Svar på frågan är: 21 december! :)

Mickan sa...

Sista dagen att beställa julklappar är den 21/12 kl. 14:00.


Jag följer dig redan på bloglovin. :-)

sunnydrop@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Svar: den 21 december kl 14.00.

2 Tipsar på fb - veronica bredland bråten

3 följer redan, är 113 med mig

veronica_134@hotmail.com

Pappan Anders sa...

Jag e med :-) Svar; Onsdag 21 december.
Vi håller tummarna, stora som små. Mina e stora och Lowas e små.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Emma & Wilma sa...

Hej!

Svaret på frågan är 21 december kl 14.00.

ha en mysig kväll!

Kram Emma
emma_duberg@hotmail.com

Sofie sa...

3. Följer dig redan pà bloglovin

citcit.kuruyemis@gmail.com

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Jag är med och tävlar.
Svaret på frågan är:
Sista dag att beställa julklappar 2011 för garanterad leverans innan julafton är den 21 december kl 14.00

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

jag tipsar här:http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2011/12/19/6901183-tavlar-om-ett-roligt-lekhalsband/

Anna me_anna@spray.se sa...

21 december kl 14.00.

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

21 dec kl 14.00

Delar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

Följer dig redan via bloglovin

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se