Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
torsdag 8 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 8


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor



Glimra Förlag är ett svenskt företag som producerar och säljer presentböcker. Dom tycker att alla presenter borde vara genomtänkta, personliga och kärleksfulla, men vet också att sådana gåvor är svåra att hitta. Därför startade dom sitt företag. Böckerna är omtyckta och blir väldigt uppskattade gåvor. Passa på att vinna en bok till dig själv eller någon du bryr dig om! Ta en titt i sortimentet och välj den du vill vinna!
 
1 lott: Svara rätt på frågan.
"Vilken hjälporganisation stödjer Glimra?"


Svaret finns hos Glimra

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin
 Obs!
Skriv en ny kommentar för varje lott du tar. Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg eller ditt namn på Facebook så jag kan kontrollera. Därför måste din Facebook ha en öppen profil. Skriv även vilket nummer du blev som prenumerant på bloggen.

Avslutas
8/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.



48 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Svaret är Friends!

Lina sa...

1, Dom stödjer "Friends"

Lina sa...

2, Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2011/12/lucka-8-hos-unika-erika.html

Lina sa...

3, Följer dej redan, gillar inlägget nr 1


johanssonlina84@hotmail.com

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Jag är med och tävlar!
Lott1: De stödjer FRIENDS

deborapersson@hotmail.com

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Lott 2:
Jag tipsar om tävlingen här:
http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2011/12/08/6821802-glimra-forlag/

Monia sa...

Jag tar en till lott: Jag har dig redan på bloglovin, just nu har du 100 följare :) Jag gillade ditt inlägg och blev gillare nr 2!


moniasundgren@hotmail.com

Monia sa...

det verkar inte som min första lott kom med? Jag skrev iallafall svaret: att glimra stödjer friends som är emot mobbning :) Om kommentaren visst hade kommit fram så ta bort den här :)

mvh moniasundgren@hotmail.com

Victoria sa...

Svaret är friends. Om jag vinner vill jag ha liten blir stor

vicky_picky83@hotmail.com

Anonym sa...

Är med och tävlar om en fin bok till min älskade mamma. Glimra stödjer friends, kanon!

/ Malin
malin-s87live.se

Sofie sa...

1. Svar: Friends

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

2.) Länkar pà FB-loggen: Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

Sofie sa...

3.) Följer redan pà bloglovin

citcit.kuruyemis@gmail.com

Amanda sa...

Lott 1. Glimra stödjer Friends.

creyla@live.se

Amanda sa...

Jag har också länkat på Fb för två lotter.
Amanda Ydnäs

creyla@live.se

hanna sa...

Glimra förlag AB stödjer FRIENDS. Ett mycket bra och klokt val om jag får säga det själv =)

hanna_h88@hotmail.com

hanna sa...

Och så följer jag dig redan sedan tidigare på bloglovin =)

hanna_h88@hotmail.com

Elina sa...

Glimra stödjer FRIENDS!


min mejl: justscream_@hotmail.com

Malin sa...

De stödjer Friends

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång! sa...

Svaret är: Friends :)

beabofink@hotmail.com

Nilma sa...

1 lott: Friends

nilmablogg@gmail.com

Lili sa...

1.Jag är med.
svar:Glimra Förlag stödjer Firends.

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan följ dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

Unknown sa...

De stöder Friends!

emely_tuvang@hotmail.com

Anonym sa...

Mitt svar är Friends.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Pappan Anders sa...

1 Lott.Jag e med :-) Svar; (Firends)=felstavat? Friends.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Mari sa...

de stödjer friends

min mail: mixenpixen@hotmail.com

johanna med tyra och otto sa...

De stödjer friends.

Har delat på fb: johanna norekvist

Jag har dig redan på bloglovin.


sweetjutta@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Glimra Förlag stödjer Firends.

veronica_134@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

2 tipsar på fb - veronica bredland bråten

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

3 följer redan, är 100 med mig

✫Familjen Bus✫ sa...

De stödjer Friends :)

http://familjenbustavling.blogg.se/2011/december/8-12-kl-2359.html#comment

Du är redan tillagd!

sarina.fredriksson@hotmail.com
Kram kram

JoHaNNa sa...

dom stödjer Friends mot mobbning.
skulle vara super kul att vinna en bok då jag samlar på fyllaiböcker :)

JoHaNNa sa...

2. länkat här:http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/december/lucka-8.html#comment

JoHaNNa sa...

3. följer dej sen innan på blogl

care69 sa...

Jag är gärna med!
1. Friends

care69(at)live.se

care69 sa...

2. Är redan följare på BL.

care69(at)live.se

Anna me_anna@spray.se sa...

friends!

http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-valfri-bok.html

har dig redan på bl.

3 lotter :)

Jasmine sa...

1 Lott. Glimra stödje Friends :)
kramar
/Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

Helene sa...

1. Jag är med och tävlar! :)
Dem stödjer friends!

helenewiklund@hotmail.com

Helene sa...

2. http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/december/unika-erika-lucka-8.html

helenewiklund@hotmail.com

Helene sa...

3. Följer dig redan sedan tidigare :)

helenewiklund@hotmail.com

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, de stödjer Friends
liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

För lott 2 har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/12/bok-812.html
liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

Lott3 Följer dig redan
liselotte.202andersson@telia.com

Sanne sa...

Jag vill gärna vara med :-)
Glimra stödjer hjälporganisationen Friends.

Spacegirl sa...

Svar: Friends

Min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/lucka-8-hos-erika.html

Spacegirl_@spray.se

Sanna sa...

En lott: Glimra Förlag stödjer Friends.

Två lotter: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/december/tavlar-om-en-valfri-bok-ifran-glimra-forlag.html#comment

Tre lotter: Har dig på bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com