Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
måndag 12 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 12


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Brilliant smile är dagens sponsor. De har utvecklat en metod som är en snabb, proffessionell, enkel, effektiv och helt pålitlig tandblekningsmetod. På deras hemsida kan ni hitta produkter som ni i det vardagliga livet kan använda för att få ett härligt vitt och snyggt leende! Jag har själv testat tandkrämen och skrivit en recension om den. Här kan ni läsa recensionen

Hade tyvärr ingen före bild.
Men jag kan lova att tänderna var hemskt gula :(


Efter 2 veckor med BrilliantSmile

Efter 3 veckor med BrilliantSmile


1 lott: Svara rätt på frågan.
"Vad kostar Julpaket 1 i Brilliant Smiles webbshop för privata kunder?"


Svaret finns hos Brilliant Smile

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin
 Obs!
Skriv en ny kommentar för varje lott du tar. Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg eller ditt namn på Facebook så jag kan kontrollera. Därför måste din Facebook ha en öppen profil. Skriv även vilket nummer du blev som prenumerant på bloggen.

Avslutas
12/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.



79 kommentarer:

Anonym sa...

Det kostar 697,--

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Har delat på FB.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Följer dej på bloglovin sedan tidigare.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Trillingnöten sa...

697 riksdaler!

Anonym sa...

Hej!
697 kr, malinmal@hotmail.com

Emma S sa...

Vill gärna vara med och tävla.
Julpaketet hos Brilliant Smile kostar 396 :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Emma S sa...

Följer bloggen på bloglovin också :-)

anna B sa...

Det kostar 697 kr

Följer dig redan

anna.berglund70@yahoo.se

Johanna sa...

697 kronor :-) Har ingen blogg och facebook är privat så jag testar med en lott :-)

johanna.kantola@gmail.com

Lina Svensson sa...

1: Det kostar 697 kronor :)

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång! sa...

Julpaket nummer 1 kostar 697 kronor :)

beabofink@hotmail.com

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång! sa...

Länkar gör jag här:
http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2011/december/brilliantsmile-12-december.html#

beabofink@hotmail.com

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång! sa...

Jag följer dig redan på bloglovin :)


beabofink@hotmail.com

KRAMKRAM

Lina Svensson sa...

2 : Har länkat på min blogg här : http://heeeysunshiine.bloggplatsen.se/2011/12/12/6848507-tavling-hos-unika-erika-lucka-12/#kommentarer

Lina sa...

1, 697kr

Lina sa...

2, Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2011/12/lucka-12-hos-unika-erika.html

Lina sa...

3, Följer dej redan, gillar inlägget, nr1


johanssonlina84@hotmail.com

Lina Svensson sa...

3 : har dig redan på bloglovin :) Och du har 105 st följare med mig just nu! kram

Unknown sa...

Svaret är 697 kronor!

emely_tuvang@hotmail.com

hanna sa...

Julpaket 1 kostar 697kr.

Så nu hoppas vi att jag kan få mig ett alldeles eget paket för vita tänder =)

hanna sa...

Och din blogg följer jag redan sedan länge på bloglovin =) Plus i kanten på det? ;)

Monia sa...

Lott 1

Kostar 697 kronor

moniasundgren@hotmail.com

Monia sa...

Tar en till lott:
Jag har dig redan på bloglovin, och just nu har du 105 prenumeranter :)

moniasundgren@hotmail.com

Amanda sa...

1. Julpaket 1 kostar 697 kronor.

creyla@live.se

Amanda sa...

2. Jag har delat tävlingen på min logg på FB - Amanda Ydnäs

creyla@live.se

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

1. julpaket 1 kostar 697,00 kr

kram alexandra
axdal@me.com

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

2. jag har tipsat här
http://axdal.se/troll/2011/12/12/12-dec-lucka-12-hos-unika-erika/

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

3. jag följer bloggen.. är en av de 105 som följer dig..

jag gillade inlägget som nr 3..

kram alexandra
axdal@me.com

Ötjejen sa...

Hej!
Jag vill vara med!
1. Rätt svar på frågan är: 697:-!
3. Gillar redan på Bloglovin sedan tidigare! :-)

Sandra Skoog
sandra77skoog@gmail.com

Christin sa...

Det kostar 697:-

Hoppas på tur :-)

Lili sa...

1.Jag är med.
svar:697,00 kr

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan lägg till dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

Rebecca sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, 697:- kostar setet. :)


Mail: geshiia@live.se

Nilma sa...

1 lott: Det kostar 697:-

nilmablogg@gmail.com

Emelie J sa...

julpaket 1 kostar 697 kr

emeliej85@hotmail.se

Emelie J sa...

har länkat på facebook också! Emelie Johansson
emeliej85@hotmail.se

Anonym sa...

Svar: 697:- kostar julpaket 1.
Hälsn Marie L-M

Mari sa...

det kostar 697 kr.


min mail: mixenpixen@hotmail.com

Anders sa...

Jag e med :-) Svar; 697:-
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Mikaela sa...

Det kostar 697 kr :)

mikaela.norgren@live.se

Carola Paro sa...

697:-

//barbamama78@gmail.com

Carola Paro sa...

Jag prenumererar redan på bloggen, det har jag gjort ett tag, så jag vet inte som vilket nummer jag började göra det. Gillade dock inlägget på Bloglovin, den fjärde som gillar det.

//barbamama78@gmail.com

Sofie sa...

1. 697 :-

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

2. Länkar pà FB - Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

veronica sa...

jag är gärna med..

svar: 697:-

veronicahedlund@hotmail.se

veronica sa...

jag har länkat i bloggen.
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-briliant-smile/

veronicahedlund@hotmail.se

veronica sa...

jag följer dig redan på bloglovin så vet inte vilket nr..

veronicahedlund@hotmail.se

Emma sa...

1 Lott:697 :-

Emma sa...

2 Lotter:

http://eddiesmammaemma.blogg.se/2011/december/tavlings-tips-13.html

karlsson_88_6@hotmail.com

Emma sa...

3 Lotter: Följker dig på bloggen 105 stycken med mig

karlsson_88_6@hotmail.com

Monika O-sson sa...

Julpaket 1 kostar 697kronor.
Varm hälsning från Monika
Mail: empty_heart@live.se

hanna (hannaa_@live.com) sa...

697kr!

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

697kr är svaret

blogg@annakarlsson.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Har tipsat om tävlingen här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/brilliant-smile-1212-1.html

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Följer redan bloggen (nu har du 105 följare)

blogg@annakarlsson.se

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

697 kronor kostar julpaket 1!

deborapersson@hotmail.com

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Lott2
jag tipsar här:
http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2011/12/12/6852240-brilliant-smile/

Maria K sa...

Jag är med och har tipsat på min Facebook: Maria Karlsson heter jag där. Jag har skickat en vänförfrågan till dig så du kan gå in och titta. Sen har jag lagt till dig på bloglovin också. 697 kronor kostar paketet och det vore helt underbart att vinna denna tävling!!

Anonym sa...

1 lott: Jag är med=) Paketet kostar 697,00 kr
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Russin sa...

hej hopp..

697,00 kr kostar paketet..

Trevlig kväll

russsinsdagbok@bahnhof.se

Russin sa...

lott nummer 2:

jag addar dig på BL med som nummer 106..

Ida sa...

De kostar 697kr! =)

God jul önskar
idapida@banck.se

Ida sa...

Följer din blogg via bloglovin! =)

God jul!
Idapida@banck.se

Amanda sa...

Har tipsat om tävlingen på facebook och börjat följa dina blogg!
Julpaket 1 kostar 697,00 kr

e-post: amanda@boppi.ax

care69 sa...

Jag är med!
1. Svar: 697 kr

care69(at)live.se

care69 sa...

2. Är redan följare på BL.

care69(at)live.se

Sanne sa...

Hej
Jag vill gärna vara med :-)
Det synd ju ett tydligt resultat, så vem vill inte få lite vitare tänder.
svar: Julpaket 1 kostar 697:-

PS. Va bra att du visade jämförelser!

sol.rosan@hotmail.com

Jeanette S sa...

Svar: 697 kronor

evamar sa...

Jag tar en lott och mitt svar är:

697 kr.

Jasmine N sa...

Priset e 697kr.
kramar
/Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

Anonym sa...

Tävlar med en lott=)
Svaret är 697:-
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, det kostar 697:-
liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

För lott 2 har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/12/brilliant-smile-1212.html
liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

Lott 3 Följer dig redan
liselotte.202andersson@telia.com

Helene sa...

1. Paketet kostar 697 kr

2. följer redan bloggen på bl! :) gillar inlägget som nummer 5. :)

helenewiklund@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är jätte gärna med =)

1. 697:-
2. Har dig redan på bloglovin


Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Jennysen sa...

Det kostar 697 kr.

Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.com/p/2011/12/?link=1323729486

Epost: jennysen81@gmail.com

Clotte sa...

697kr
Mvh
Clotte clotte@live.se

vicky mohlin sa...

JAg e helt klart med :D