Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
torsdag 1 december 2011

Triss-kalender


Jag har fått en triss-kalender av Magnus. Han vet hur tokig jag är i triss. Han är så söt! :) Dagens lucka gav ingen utdelning men vi hoppas i alla fall på vinster i några luckor. Kanske kan man gå plus minus noll i alla fall?

I eftermiddag åker jag till Skövde och ikväll efter jobbet åker Magnus också till Skövde. Helgen är här då vi ska ta vårt pick och pack och åka till Ullared. Där ska vi bo i en husvagn under natten. Vi är riktigt glada att det inte kommit någon snö i alla fall :) Kanske kan man lyckas hålla sig varma! Vi har packat ner vin så vi ska kunna värma oss med lite alkohol i alla fall och så köper vi väl några ölkörvar där nere att tugga på. Haha. Det ska bli riktigt mysigt faktiskt :) Jag uppdaterar med bilder så snart jag kan!

Jag har tidsinställt julkalendern så att det öppnas nya luckor varje dag, så helt död ska inte bloggen vara. Håll utkik :) Hörs!


6 kommentarer:

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

åhh.. en sån skulle man haft :P hoppas att du vinner något iaf.. det är ju trots allt 24 lotter :) nått borde du ju vinna..

ha så kul i ullared. och shoppa inte för mycket ..

MIKAELA sa...

Hej! Du är med i min julkalender, och första luckan öppnades självklart idag! Kolla om det är du som är den lyckliga vinnaren! :) Hoppas du haft en bra dag!<3

Emma sa...

Hur mycket kostade denna ?? var lite nyfiken och hade tänkt och köpa den men blev aldrig

✫Familjen Bus✫ sa...

Åååh hade oxå velat ha en sån :) Hoppas ni vinner nått =)
kram kram

Sanna sa...

Vad kostar den där triss julkalendern? Har tittat på den massor i affären, men inbillat mig att den är jätte dyr. Är den det?

Kram Sanna

Martina sa...

Ha det riktigt mysigt nu.
Och den där trisskalendern är jag riktigt avundsjuk på. Den hade varit perfekt för mig och maken som brukar köpa triss till varandra :-)