Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
tisdag 13 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 13


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor


Dagens sponsor är Little Fairies. De har ett väldigt stort utbud. Bland annat.
  • Unika dopkläder och namngivningskläder med accessoarer; handbroderade dopklänningar och dopdräkter, små kostymer samt doptossor
  • Vackra festklänningar för barn; näbbklänningar, festklänningar, finklänningar för alla speciella stunder
  • Stiliga barnkostymer och västset för de minsta; även frackar och smokingar för de högtidiga fester
  • Högtidskläder för vuxna; studentklänningar, balklänningar, tärnklänningar och brudklänningar
  • Accessoarer för alla; dopskor, barnskor, lackskor och brudskor
  • Presentartiklar; doppresenter, leksaker och inredning till barnrummet
  • Säsongsartiklar
I dagens lucka kan du vinna 250 kr i presentkort hos Little Fairies så du kan köpa någonting till dig själv eller någon du bryr dig om. Kanske julklapp? :)



1 lott: Gilla Little Fariries på Facebook


Skriv en kommentar på deras "Wall" att du kommer från UnikaErikas julkalender.

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin
 Obs!
Skriv en ny kommentar för varje lott du tar. Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg eller ditt namn på Facebook så jag kan kontrollera. Därför måste din Facebook ha en öppen profil. Skriv även vilket nummer du blev som prenumerant på bloggen.

Avslutas
13/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.



49 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar :)

1. Gillat på FB och skrivit på wallen
"Camilla Millah Öman"

Hoppas på tur ! Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar :)

2. Har dig redan på bloglovin

Hoppas på tur ! Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Lina sa...

1, Skrivit på deras wall att jag tävlar här :)
2, Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2011/12/lucka-13-hos-unika-erika.html
3, Följer dej redan, gillar inlägget, nr 1

Martina sa...

1. Gillat och kommenterat.
2. Tipsar: http://ytterligare.blogspot.com/p/tavlingar.html
3. Gillar på Bloglovin sedan länge så klart.

✫Familjen Bus✫ sa...

1. GILLAR PÅ FB, SARINA FREDRIKSSON

2. http://familjenbustavling.blogg.se/2011/december/13-dec-2359.html#comment

3. BLOGGEN FINNS PÅ BLOGLOVIN SEDAN TIDIGARE :)


sarina.fredriksson@hotmail.com

Myran sa...

Jag är gärna med i denna tävlingen!
Gillar på fb (Alexandra Myran Segersten)

zebramyran@hotmail.com

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

1. jag har gillat dem på fb och kommenterat där .. :)

Alexandra axdal dahlberg

axdal@me.com

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

2. jag har länkat här http://axdal.se/troll/2011/12/13/lucka-13-hos-unika-erika/

kram alexandra
axdal@me.com

Johanna Svensson sa...

Goddag! Visst är jag med :)
Lott 1 Gilla under mitt namn Johanna Svensson och skrev på deras wall!

Johanna Svensson sa...

Lott 2
Länkat på min blogg här: http://haltbananskal.bloggplatsen.se/2011/12/13/6855895-tavling-hos-unikaerika-lucka-13/

Johanna Svensson sa...

För lott 3 så följer jag dig sen innan, du har 106 följare med mig!

Ha en bra dag, kram!

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Jag är gärna med och tävlar med en lott :)
Jag gillar redan dem på Facebook - Ingrid Sahlqvist. (Ska jag skriva på deras logg ändå?)

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Lili sa...

1.Jag är med.
redan gillat Little Fariries på Facebook med namn Lili Ying.
och skriva en kommentar där.

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan lägg till dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

frida sa...

Ville mest bara önska en trevlig lucia =)

Lina Svensson sa...

Har ingen facebook. men Har länkat på min blogg här : http://heeeysunshiine.bloggplatsen.se/2011/12/13/6856274-tavling-hos-unika-erika-lucka-13/#kommentarer

Lina Svensson sa...

3 Har dig redan på bloglovin och du har 106 följare med mig just nu! kram

Monia sa...

1 lott: Gillade redan dem på facebook (Monia Sundgren) och har skrivit i deras wall att jag tävlar med din julkalender!

moniasundgren@hotmail.com

Madeleine sa...

Har "likat" på Little Fairies Facebook och skrivit kommentar.
Madeleine Camenius

Monia sa...

tar en till lott: följer dig redan på bloglovin, du har 107 prenumeranter just nu :)

moniasundgren@hotmail.com

Madeleine sa...

Har lagt till din blogg på Bloglovin
Madeleine.camenius@live.se

Anonym sa...

Nu har jag kommenterat på deras wall!

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Har tipsat om tävlingen på FB.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Följer din blogg på bloglovin sedan tidigare!

Anonym sa...

1 lotten fixad

Kram Linda Ohlsson

lindaokhevin@hotmail.com

Anonym sa...

Lott 2

Fixad

Kram Linda Ohlsson

lindaokhevin@hotmail.com

Anonym sa...

Lott 3

Fixad

Blev följare 107

Kramar Linda Ohlsson

lindaokhevin@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Gillar på FB och har skrivit på deras wall (Anna Karlsson)

blogg@annakarlsson.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/presentkort-1312-1.html

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Prenumererar redan på din blogg på Bloglovin

blogg@annakarlsson.se

Cilla sa...

Jag gillar Little Fariries på Facebook och har skrivit "Jag är med och tävlar om ett presentkort hos er i UnikaErikas julkalender. :)" i deras logg.

Cilla sa...

Jag har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/december/little-fairies.html

Cilla sa...

Jag är redan en utav dina 108 följare på Bloglovin.

★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova★ sa...

Är med och tävlar.

Gillar deras fb - katta markowska har även skrivit att jag kommer från dig.

har delat tävlingen på fb

följer din blogg på bl sen tidigare

kattaaa@ymail.com

Mikaela sa...

Har gillat dom på FB och skrivit på deras wall :)

Kram Mikaela

mikaela.norgren@live.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Gillar på fb - veronica bredland bråten
Har även kommenterat på deras sida.

veronica_134@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

2 Har tipsat på fb - veronica bredland bråten

veronica_134@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

3 följer dig redan, är 108 st med mig

veronica_134@hotmail.com

Linda sa...

Jag vill gärna vara med!
Har gillat på FB, Linda Öberg.

linda@chelz.se

Anonym sa...

Är ute i sista stund. Jag har gillat Little Fairys på deras face book sida och jag är följare nr 108 och är 3 personen som gillade inlägget.

anette carlsson

nettan.klar@gmail.com

Emmiz - williams mamma sa...

Jag är gärna med! shit så fina saker och kläder jag hittade till min son. Kommer köpa en massa fina kläder.

*Gillar på fb och kommenterat deras sida att jag kommer från din blogg och fick bra tips om utlottning! (Emma hjorth)

* Tipsat i min blogg: http://lifeofhjorth.blogg.se/2011/december/presentkort-1312.html#comment

*La till dig på blogloving Följare: 109 och gillade inlägget: Du och 3 andra personer gillar detta

Emmiz - williams mamma sa...

Min hotmail: Emnitus@live.se

*Håller tummarna*

Anna me_anna@spray.se sa...

1. klart!

Anna me_anna@spray.se sa...

2. http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-presentkort-1.html

Anna me_anna@spray.se sa...

109 följare, har dig redan på BL.

Sandra - mamma till Molly sa...

1. Gillar på FB! (Sandra Li)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

2. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/december/unika-erikas-julkalender-lucka-13.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

3. Följer dig redan via Bloglovin! :D

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Sanna sa...

En lott: Har gillat på FB (Sanna Kaakinen) sedan tidigare, men skriver en kommentar ändå.

Två lotter:
http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/december/tavlar-om-ett-presentkort-1.html#comment

Tre lotter: Har dig redan på bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com