Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
måndag 5 december 2011

Ziperall sök


Söker man på Ziperallgoogle så är det bilderna på mig som kommer upp som första och tredje bilden. Det är ju lite läskigt faktiskt när man tänker på hur enormt många bilder som det finns ungefär 80.600 bilder under sökordet "ziperall". Haha.



4 kommentarer:

annieellen - ett maskrosbarn sa...

Fast det är inte säääkert att du gör de hos alla, för Google känner ju av "vem du är" och ger dig relevanta sökningar efter vem du är så att säga. Jag menar... brukar jag söka på vetenskapliga saker i vanliga fall när jag Googlar och du brukar söka på nöjen, tex. Söker båda två då på ordet Grekland, kommer jag få upp fakta om Grekland som första träff och du kommer få upp Wing och Fritidsresor och liknande... hänger du med på min flummiga förklaring? :)

När jag söker på Ziperall kommer du också upp, fast inte som träff ett och tre, utan som typ trettio...

Kraaam

Sanna sa...

SV: Vad knasigt att du inte kan se ip-nummer, skulle aldrig palla att blogga på blogspot då. Hade de problemet när jag bloggade på spotlife också, vilket var en av alla anledningar till att jag bytte tillbaka till blogg.se där jag faktiskt trivs allra bäst.

Haha, den var dyr med andra ord. Det har inte jag pengar att slänga ut på, tänk om man inte vinner något liksom? 600 kr i sjön i så fall.

Kram Sanna

noor sa...

Pak job Ads and advertisements for Karachi,Lahore,Quetta,Peshawar,Multan,Hyderabad,Rawalpindi,Islamabad and http://allpkjobz.blogspot.com all cities of Pakistan.

✫Familjen Bus✫ sa...

Wow så skoj :) hihi
kram och grattis till geggamoja vinsten!