Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
söndag 18 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 18


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Dagens sponsor är Stockholmsgruppen. Stockholmsgruppen som ni sett så många gånger innan i bloggen. En trogen samarbetspartner som jag gärna promotar lite extra för dessa produkter älskar jag! Luktar gott, lena och mjuka. Sen är dom dessutom billiga för dess kvalité! Nu har ni chans att vinna tre härliga produkter från deras sortiment. Passa även på att shoppa för nu har mina läsare 30% rabatt på hela deras redan billiga sortiment. Ange kod: JUL2011.



1 : Svara på frågan (Obligatoriskt)
"Vad kostar 15 minutes Face Wash i deras Webshop?"
Svaret finns hos Stockholmsgruppen

2. Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.
(frivilligt, men jag blir riktigt glad)

3. Lägg till bloggen på Bloglovin
(frivilligt, men jag blir riktigt glad) 

Obs!

 Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg.

Avslutas
18/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.



47 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Den kostar 129kr!

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång! sa...

Jag hittade bara vad 15 minutes Face Mask kostar, (den kostar 129 kronor), 15 minutes Face Wash hittade jag inte...

beabofink@hotmail.com

KRAM

Malin sa...

Antar att du menar 15 minutes face mask, i så fall kostar den 129kr.

hanna sa...

Åh! Det här priset skulle jag verkligen vilja vinna! Jag är en av de (stackars satarna) som fortfarande ser ut som en finnig 14-åring i ansiktet, trots mina 23 år. Inga ansiktsprodukter har hittills fungerat, ingenting har fungerat! Så chansen att testa en ny produkt (som förhoppningsvis gör underverk) är mer en välkommet hos mig!

Och den där 15 minutes face mask kostar 129kr =)

hanna sa...

Dessutom följer jag redan din blogg på bloglovin sedan länge =)

Sofie sa...

1. "15 minutes face mask màste det ju vara ;)
och den kostar 129:-

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

2. Länkar pà FB-loggen
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall
Sofie Lindholm

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

3. Följer redan pà bloglovin

citcit.kuruyemis@gmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
1. Svar: 129 kr
2. Har tipsat på FB: C Care Regn
3. Är redan följare.

care69(at)live.se

Nina Bergquist sa...

jag är med och tävlar!

svaret: kostar 129 kr

länk:http://modesida.blogg.se/jagtavlar/2011/december/unika-ulrika.html

gillar dig på bloglovin, vart nr 113

mvh Nina

Lina sa...

Är det 15 minutes face MASK ?
Isåfall kostar den 129 kr.

Lina sa...

Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2011/12/lucka-18-hos-unika-erika.html

Lina sa...

Följer dej redan :) Gillat inlägget, nr 2


johanssonlina84@hotmail.com

Monia sa...

Lott ett: Jag hittar inte den, men hittar "15 minutes Face Mask" - kan det vara den du menar? Den kostar iallafall 129 KR :)

moniasundgren@hotmail.com

Lili sa...

1.Jag är med.
svar:129.00 SEK

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan lägg till dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

Mari sa...

den kostar 129.00 SEK.


min mail: mixenpixen@hotmail.com

canicos@hotmail.se sa...

Hittar ingen 15 minutes face wash, men 15 minutes face mask hittade jag, och den kostar 129 :-
Jag följer redan dig på bloglovin, gillar inlägget istället blev gillare nr 3.
Tipsar om denna tävling på min FB så att fler hittar hit! Cassandra Holm heter jag på FB.
Hoppas på tur!

Mickan sa...

Den kostar 129 kr.

Jag följer dig redan på bloglovin och gillade inlägget som nr 4.

sunnydrop@hotmail.com

Maria Emilsdotter sa...

Hej!
En 15 minutes Face Wash kostar 129 kr & finns i deras webbshop.Jag tipsar om tävlingen på facebook i namnet maria emilsdotter,(offentlig så du kan se),jag använder även bilden.

Har aldrig vunnit nåt av dig hoppas på tur idag,vore härligt att vinna ett skönhets kit som detta!

Emma S sa...

Den kostar 129 kr :-)
Emma S
/emmsa_152@hotmail.com

Anders sa...

Jag e med. Perfekt gåva till min flickvän. Men jag hittar inte Face Wash? Jag hittar en 15 minutes Face Mask som kostar 129kr.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Jeanette S sa...

Svar: 129 kr

Jag önskar dig en god jul!

Anonym sa...

Den kostar 129,00 kr.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Har tipsat på FB om din lucka!

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Följer dej på bloglovin sedan tidigare.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Under min himmel sa...

Hej!

1. 129.00 sek
2.http://www.facebook.com/photo.php?fbid=337620762930750&set=a.304326682926825.94848.100000484878620&type=1&theater
&
http://underminhimmel.blogspot.com/2011/12/tavling-hos-unika-erika.html#links

3.Nr 114 på Bloglovin och 5 personen att gilla tävlingsinlägget på Bloglovin

Håller tummarna för jag har aldrig provat Stockholmsgruppens omtalade hudvård och är så nyfiken på dom! :)

Häls Elisa Huolman
nordelia@live.se

Syndare sa...

svar 129 kr
jag har delat på min fb
http://www.facebook.com/profile.php?id=1420477639

Syndare sa...

ojdå jag glömde min email
liem.95@hotmail.com

Anonym sa...

15 minutes Face Mask 129.00 sek. Face cleanser 139.00 SEK.
Mvh
Charlotte "Clotte"
clotte@live.se

Elin sa...

Jag är gärna med :)

1. Krämen kostar 129kr :)

2. Delat tävlingen på min blogg (http://melinsand.blogg.se/2011/december/kroppsvard-fran-stockholmsgruppen-cosmetics.html)

3. Gillar din blogg sedan tidigare

Håller tummarna :) kramar Elin
elin.sand@live.se

Johanna Svensson sa...

Hejsan! Är gärna med :)
1. 15 minutes Face Mask kostar 129 kr, 15 minuters Face Wash hitta jag inte :o Men är kanske face mask du menar :)
2. Länkat på min blogg här: http://haltbananskal.bloggplatsen.se/2011/12/18/6892590-tavling-hos-unikaerika-lucka-18/
3.Följer dig sen innan :)

Hoppas du haft en bra helg, kraam Johanna!

Anna me_anna@spray.se sa...

129 kr, tipsat på fb - anna hägg

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

129kr kostar den

Delat här

http://unikaerika.blogspot.com/2011/12/julkalendern-2011-lucka-18.html

Följer dig sen förut på Bloglovin

blogg@annakarlsson.se

Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan sa...

Jag gissar på 129:- och att du menar 15 minutes Face Mask för jag hittar ingen annan!

johanna.friman@gmail.com
http://tvabarnsmorsan.blogspot.com/2011/12/en-till-julkalender.html

Anonym sa...

1 lott - 129 kronor
Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

liselotte sa...

129:- liselotte.202andersson@telia.com

Jasmine N sa...

1 Lott! Face mask kostar 129:-
Vilken dröm och vinna :)
kladdkaka1984@hotmail.com

idapida@banck.se sa...

Hej!
Hittar ingen 15min face wash, men en 15 min face mask som kostar 125kr =)

Följer dig även via bloglovin!

GOD JUL!

Lindah sa...

jag är med.

1. svaret är 129kr
2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/december/body-lotion-face-mask-face-moisturizer.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt fin 4e advent!

Spacegirl sa...

129:- För jag gissar att du menar 15 minutes face mask.

Min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/lucka-18-hos-erika.html

Spacegirl_@spray.se

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Jag tävlar!
svar: 129 kronor!

Carola L sa...

hittar bara 15 minutes Face Mask och den kostar
129.00 SEK

carola(at)officefixarna.com

Emma & Wilma sa...

Hej!

Den kostar 129:- :)

Ha en trevlig kväll!

Kram
Emma
emma.duberg@orebro.se

Lovisa sa...

Hej svejs, den kostar 129:- (och verkar för övrigt vara en toppenprodukt!

lovisa.hagesjo@gmail.com

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och 15 minutes Face Wash kostar 129 kr.

Länkat:http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/december/tavlar-om-ett-paket-1812.html#comment

Har dig på bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

1. 129 kr

2. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/december/unikaerika-6.html

3. Jag följer dig redan via bloglovin sen länge

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se