Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
torsdag 22 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 22


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Dagens sponsor är Karin Herzog. De har massa produkter för ditt välmående och utseende. Alla av väldigt hög kvalité. Själv har jag testat några av deras produkter som motverkar celluliter och bristningar efter graviditeten och de är väldigt effektiva och jag kan absolut rekommendera dessa produkter! Just nu har dom extrapris på massa härliga paket som ni kan passa på att shoppa som en julklapp till er själva! :) Ni kan hitta paketen här.



1 : Svara på frågan: Vad kostar denna Eye Cream som ni kan vinna i dagens lucka hos Karin Herzog? (Obligatorisk)

2. Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.
(frivilligt, men jag blir riktigt glad)

3. Lägg till bloggen på Bloglovin
(frivilligt, men jag blir riktigt glad) 

Obs!

 Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg.

Avslutas
22/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.



36 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Den kostar 429 kr :)

cassandra holm sa...

Krämen kostar 429 (!!) kronor.

Sofie sa...

1. Svar: 429 kr

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

2. Länkar fràn FB-loggen - Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

3. Följer redan pà bloglovin

citcit.kuruyemis@gmail.com

Unknown sa...

Den kostar 429 kronor..

emely_tuvang@hotmail.com

Christin sa...

1. Den kostar 429:-

2. Länkar här:
http://inclination-to-buy.blogspot.com/2011/12/eye-cream-oxygen.html

Hoppas på tur :-)

✫Familjen Bus✫ sa...

1: 429:- kostar den. DYR!

2: tipsat på min fb, sarina fredriksson.

3: Har dej på bloglovin :)


sarina.fredriksson@hotmail.com
kram kram

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång! sa...

Den kostar 429 kronor!
Jag skulle verkligen behöva en sån, om den håller det den lovar. Mina mörka ringar under ögonen verkar inte vilja försvinna i första laget...

Jag länkar här:
http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2011/december/eye-cream-oxygen-22-december.html#

KRAM
beabofink@hotmail.com

Lina sa...

1, 429kr kostar den.

God jul :)


johanssonlina84@hotmail.com

Lili sa...

1.Jag är med.
svar:429,00 kr

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan lägg till dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

Mari sa...

den kostar 429 kr



min mail: mixenpixen@hotmail.com

Monika O-sson sa...

1 Chans. Jag vill gärna vinna ögonkrämen som kostar 429kr.
Varm vinterhälsning från Monika
E-Mail: empty_heart@live.se

Monia sa...

Den kostar 429 kronor :)

Jag har dig redan på bloglovin!

moniasundgren@hotmail.com

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

1 den kostar 429,00 kr

kram alexandra
axdal@me.com

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

2. jag har tipsat här http://axdal.se/troll/2011/12/22/lucka-22-hos-unika-erika/

kram alexandra
axdal@me.com

care69 sa...

1. 429 kr
2. Tipsat på FB: C Care Regn
3. Är följare på BL.

care69(at)live.se

Jasmine N sa...

Jag e gärna me :)
Svar: 429:-
kramar
kladdkaka1984@hotmail.com

Mikaela sa...

Den kostar 429 kr :)

Kram!

mikaela.norgren@live.se

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

429 kronor är svaret på frågan!

deborapersson@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Svar: 429 kronor

Jag önskar dig en god jul!

Lindah sa...

jag är med.

1. svaret är 429kr

2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/december/ogon-creme.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

ha det fint kram Lindah

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/lucka-22-hos-erika.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Tar en lott=) Ögonkrämen kostar 429 kronor.
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Jenny sa...

Hej Ulrika!

Eye Cream kostar 429 kr. God jul önskar Jenny!
jennysmail@gmail.com

jenn sa...

Klart att jag vill vara med! Den kostar hela 429 kronor! Jag foljer dig redan pa Bloglovin och tipsat garna pa min Fb med namnet Barbados jenn!

jenn2you@hotmail.com

Anonym sa...

Den kostar 429,00 kr inkl moms.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Har tipsat om Lucka 22 på FB.

Susanne Lindqvist Gigourtaki
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Följer dej på bloglovin sedan länge.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anna me_anna@spray.se sa...

429 kr

Ida B idapida@banck.se sa...

Hej!

Den kostar 429kr

Följer dig redan via bloglovin

och hoppas hoppas!! =)

GOD JUL!

clotte@live.se sa...

Den kostar 429kronor.
Mvh
Clotte

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, svaret är 429:-
liselotte.202andersson@telia.com

Emma S sa...

Ögonkrämen kostar 429 kr :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Anna-Carin W sa...

Den kostar 429:-
Håller verkligen tummarna för jag skulle behöva något dundermedel för mina mörka ringar under ögonen...
Ska tipsa mina vänner också!
annacarinw(at)telia.com