Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
tisdag 6 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 6


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor


O-råsa erbjuder produkter som inte redan finns i Sverige eller som finns i liten skala och inte hos de stora kedjorna. I första hand riktar dom in sig på inredning och barnartiklar. Gå in och kika på sortimentet och passa på att julklappsshoppa nu för nu får alla mina läsare 25% rabatt. Ange kod: Erika12.  
 


1 lott: Svara rätt på frågan.
"Vad kostar detta tält?"



Svaret finns hos O-Råsa

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin
 Obs!
Skriv en ny kommentar för varje lott du tar. Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg eller ditt namn på Facebook så jag kan kontrollera. Därför måste din Facebook ha en öppen profil. Skriv även vilket nummer du blev som prenumerant på bloggen.

Avslutas
6/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.

25% Rabatt på ett helt köp!
Nu kan du shoppa julklappar till hela familjen! Ange kod: Erika12 i kassan och 25% dras av på hela köpet. Så passa på att köpa dina klappar. Koden gäller endast i fem dagar. Gäller hos O-råsa.


70 kommentarer:

Helene sa...

hej jag är gärna med och tävlar! :)

1. Tältet kostar 329:-

Helenewiklund@hotmail.com

Helene sa...

2. Bloggat här; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/december/lucka-6-unika-erika.html

Helenewiklund@hotmail.com

Helene sa...

3. Följer dig redan! :)

Helenewiklund@hotmail.com

Trillingnöten sa...

Den kostar 329 kr

maria sa...

1 lott: tältet kostar 329 kr

maria sa...

2 lotter har bloggat
http://crazyminds.blogg.se/tavlingar/2011/december/julkalender-lucka-6-smycke.html

maria sa...

3 lotter har dig på bloglovin

Sofie sa...

1. Svar: Den kostar 329:-

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

2. Länkar fràn min FB-logg - Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

3. Följer dig redan pà bloglovin <3

citcit.kuruyemis@gmail.com

hanna sa...

Tältet kostar 329 kr.

http://www.o-rasa.se/lektalt-prinsesslott

hanna sa...

Jag följer redan din blogg via bloglovin sedan tidigare.

Juste, min mail kanske du skulle ha också.

hanna_h88@hotmail.com

Lina sa...

Är såklart med !

1, Det kostar 329kr
2, Länkat på boggen; http://janiiil.blogspot.com/2011/12/lucka-6-hos-unika-erika.html
3, Följer dej redan på BL, gillar inlägget, nr 1

johanna sa...

329 kr kostar tältet och jag följer redan på blog..

Anonym sa...

Lektältet kostar 329 kr.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Jag tipsar om din julkalender på FB, så att flera hittar hit!

Har den inte öppen så du får helt enkelt lita på mej! :)

Susanne LG
gotland(at)speedmail.se

Lindah sa...

1. jag är med. svaret är 329kr

mail: litenmentuff@live.com

Lindah sa...

2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/december/valfritt-smycke-c-stockholm.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

Malin sa...

329 kr kostar tältet

Amanda sa...

1 lott. Prinsesstältet kostar 329 kronor.

2 lotter. Har tipsat om tävlingen på min facebook. Amanda Ydnäs

Nu hoppas jag på tur!
creyla@live.se

Unknown sa...

Det kostar 329 kronor!

emely_tuvang@hotmail.com

Lili sa...

1.Jag är med.
svar:329kr

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

2.Tipsa om tävlingen på facebook med namn Lili Ying.

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan lägg till dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

Sanna sa...

Tältet kostar 329 kronor.

sanna_hammargren@hotmail.com

Sanna sa...

Har dig på bloglovin redan och tror att jag fick nummer 97.

Cilla sa...

Lott 1: Det sagolikt sockersöta lektältet kostar 329kr!

Cilla sa...

Lott 2. Jag har tipsat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/december/o-rasa.html

Cilla sa...

Lott 3. Jag följer dig redan via Bloglovin!

Nilma sa...

1 lott: Tältet kostar 329:-

nilmablogg@gmail.com

✫Familjen Bus✫ sa...

1_ Lektältet kostar 329:-

2: Har tipsat på fb, sarina fredriksson

3: Har dig såklart på bloglovin sedan tidigare :)

sarina.fredriksson@hotmail.com

monia sa...

Lott 1: Tältet kostar 329 kr!

moniasundgren@hotmail.com

monia sa...

tar en till lott också : Följer dig redan på bloglovin :) Har gillat inlägget som nr 3 :)

moniasundgren@hotmail.com

Pappan Anders sa...

1 Lott. Jag e med. Svar; 329:-
Hoppas på tur. Ha De!
anderslukas@hotmail.com

Mari sa...

lektältet kostar 329 kr.




min mail: mixenpixen@hotmail.com

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Jag är med och tävlar!
1.
Svaret: 329 kronor kostar tältet!

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

2.
Jag tipsar om tävlingen här:http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2011/12/06/6810001-smycken-fran-o-rasa/

emelie-mamma till elliott och leila sa...

jag är gärna med.
Svar: 329:-

Har delat på facebook Emelie Maria Johansson heter jag där

emjo_83@hotmail.com

johanna med tyra och otto sa...

Åh vilken härlig tävling:

Tältet kostar: 329 kr

jag har delat på fb: johanna norekvist
samt lagt till bloggen på bloglovin:)

hopppas på tur:)

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag är med :)

1. Tältet kostar 329:-

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

2. Tipsat här: http://maltesmammatavlar.blogg.se/2011/december/vinn-valfritt-smycke.html

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

3. Följer dig redan :)

Håller tummarna!
Mvh Emelie
x_emelie@hotmail.com

Anja - 18 år & mamma till Sabina! sa...

Svar: 329 kr.
Följer redan bloggen för en extra lott!

anjahakanson@hotmail.com

Thaison sa...

1 lott: 329 kr kostar lektältet.

Monika O-sson sa...

Helt underbara smycken. Lektältet kostar 329kronor.
1 Lott.
Varm hälsning från Monika
Mail: empty_heart@live.se

Emma S sa...

Tältet kostar 329 kr :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
1. Svar: 329 kr

care69(at)live.se

care69 sa...

2. Är redan följare på BL.

care69(at)live.se

jenny sa...

329:-

bitte sa...

329 kr kostar tältet=)
Helt underbart fina smycken

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Svar 329 kr

veronica_134@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

2 Har dig redan på Bl, är 99 st med mig =)

veronica_134@hotmail.com

TinaZ sa...

Jag är gärna med. Tältet kostar 329 kr Zakarias11@live.com

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Ej med men har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/valfritt-smycke-612.html

Anonym sa...

329kr

/ Emelie
Emelie.bjork90@gmail.com

Jenny sa...

Jag är med.
Svar: 329 kr
J_e_n_n_y@hotmail.com

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar
Lott 1. 329:-
liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

För lott 2 har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/12/smycke-612.html
liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

Följer dig redan via bloglovin, lott 3
liselotte.202andersson@telia.com

Ida sa...

Hej!

Tältet kostar 329kr! =)

MVH
idapida@banck.se

Mikaela sa...

Det kostar 329 kr :)

mikaela.norgren@live.se

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.

Tältet kostar 329:-

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/6-december-vinn-smycke.html

Spacegirl_@spray.se

Erika/ Pyssling sa...

Tältet kostar 329 kr.

erika.sturk@gmail.com

Erika/ Pyssling sa...

Har tipsat på Facebook.
Mitt namn där är Erika Sturk och jag har endast lagt inlägget om denna tävling som Öppen profil. Hoppas det funkar.

Erika/ Pyssling sa...

Har lagt till denna blog på Bloglovin' och blev följare nr 99.

erika.sturk@gmail.com

Jasmine sa...

1 lott och rätt svar 329:-
Jag e med :)
kramar
/Jasmine
kladdkaka1984@hotmail.com

Christin sa...

Rätt svar är 329:-

*hoppas på massa tur*

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar.

Svar: 329 kr

Anonym sa...

En lott: 329 kr
Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Gabbies sa...

Det kostar 329 kr