Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
fredag 23 december 2011

Redo för Jul

Alla klappar är rimmade, lackade och inslagna. Allting är nerpackat i stora paketsäckar och vi har även packat våra egna saker inför helgen. Nu är det bara att ge Wille mat och sen tar vi bilden och åker mot Skövde. Ska bli otroligt skönt att komma hem lite. Mysa med familj och vänner. Äta gott. Ta det lugnt. Familjemys helt enkelt. Sen att det är jul också gör ju det hela ännu lite bättre. Jag älskar julen!!

Ni som undrar om vinnarna i julkalendern. Självklart kommer ni få reda på det. Men ni får vänta tills julafton :) Eftersom företagen ändå inte kommer hinna skicka ut vinsterna innan julafton så blir det som era egna julklappar. Så jag väntar med alla vinster och berättar det på julafton. Känner mig som självaste jultomten :)

Vi hörs! GOD JUL! :)






4 kommentarer:

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

God jul!! och vad spännande.. tänk om man kniper en till vinst i din julkalender =) hihi.

Kram!

Ellen Lundberg sa...

Jag älskar också julen :)
Vilken söt liten pepparkaksgubbe ^^
Gud Jul!

✫Familjen Bus✫ sa...

Hihi vilken söt liten kille! Kortet blev jätte bra :)

God jul och ett gott nytt år på er :)
kram

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

God Jul på er med..

Måste säga att kortet är underbart :)

kram alexandra