Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
måndag 5 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 5


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Samtliga av silversmyckena från ZumajSilver är av 100% rent peruansk silver och handgjorda av deras silverkonstnärer. Silverkonsten har traditioner tillbaks till Inka tiden i Peru speciellt inom silver och guld . Filigran är en tekniken som kom med colonisationen för många år tillbaks. Deras smycken är därför helt unika. Vissa silversmycken är dekorerade med "semi precious stones" från Peru.


1 lott: Svara rätt på frågan.
"Vilka olika valutor kan man se priserna i hos Zumajsilver?"


Svaret finns hos Zumaj Silver

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin
 Obs!
Skriv en ny kommentar för varje lott du tar. Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg eller ditt namn på Facebook så jag kan kontrollera. Därför måste din Facebook ha en öppen profil. Skriv även vilket nummer du blev som prenumerant på bloggen.

Avslutas
5/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.


33 kommentarer:

Anonym sa...

Valutorna SEK, NOK, DKK och EURO

Susanne L G
gotland(at)speedmail.s

Trillingnöten sa...

Svar: svenska Kronor, Brittiska pund, danska kronor, norska kronor

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång! sa...

Svaret är 4 olika :)

beabofink@hotmail.com

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång! sa...

Länkar:

http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2011/december/zumaj-silver-5-december.html#

beabofink@hotmail.com

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång! sa...

Följer dig redan på bloglovin :)

beabofink@hotmail.com

KRAM

Emma S sa...

De olika valutorna är SEK NOK DKK och EUR.
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Anonym sa...

Svensk krona
Norsk krona
Dansk krona
Engelska pund

Annika Granberg
Flumankan@hotmail.com

Lina sa...

1, Man kan betala med Svenska, Euro, Norska & Danska pengar.

2, Länkar på bloggen : http://janiiil.blogspot.com/2011/12/lucka-5-hos-unika-erika.html

3, Är redan följare på BL :)

Unknown sa...

Svaret är: SEK, EURO, DKK och NOK.
Har dig redan på bloglovin men gillade inlägget också! :)

Malin sa...

Man kan se priserna i svenska, norska och danska kronor samt i euro

Lindah sa...

jag är med.

1. svaret är: SEK, NOK, EUR, DKK.

mail: litenmentuff@live.com

Lindah sa...

2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/december/presentkort-zumaj-silver.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

Monika O-sson sa...

Jag är med. Svar, SEK.NOK.EUR.DKK.
Varm hälsning från Monika
Mail: empty_heart@live.se

Lili sa...

1.Jag är med.
svar:SEK,NOK,EUR,DKK.

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan följ dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

Mari sa...

4 olika valutor (sek, nok, eur, dkk) kan man se valutan i.



min mail: mixenpixen@hotmail.com

Monia sa...

SEK NOK EUR DKK.

Monia sa...

tar en till lott: Jag har redan dig på bloglovin, men jag gillade ditt inlägg istället och blev gillare nr 2 :)

moniasundgren@hotmail.com

Sofie sa...

1. Svar: Svenska kronor, Danska kronor, Norska kronor och Euro

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

Länkar fràn FB-loggen - Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

3. Följer redan pà bloglovin

citcit.kuruyemis@gmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Svar: Svenska, Norska, Danska och Euro

2 Har dig redan på bl - är 97 st

veronica_134@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

* lott två ska ju vara i en egen kommentar ;)

så 2 lotter: har dig redan på Bl är 97 följare med mig

veronica_134@hotmail.com

Anonym sa...

Priserna kan ses i Svenska kronor, Norska kronor, Danska kronor och Euro. (SEK, NOK, DDK, EUR).
:)

Mvh, Elin
ellebellejul@gmail.com

TinaZ sa...

Svenska, norska , danska kronor och euro. Zakarias11@live.com

TinaZ sa...

Jag följer redan dig med bloglovin. Zakarias11@live.com

Ida sa...

Norsk, Engelsk, dansk och svensk! =)

Följer redan din blogg via bloglovin!

God jul på dig! =)

MVH
idapida@banck.se

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
Svar: I kronor

Min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/5-december-vinn-presentkort.html

Spacegirl_@spray.se

Sanna sa...

En lott: Du kan se valutorna i SEK, NOK, EUR och DKK.

Två lotter: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/december/tavlar-om-ett-presentkort-512.html#comment

Tre lotter: Har dig redan på bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Sanne sa...

Hej
Jag vill gärna vara med och tävla :-)
Svar: Priset kan man se i svenska kronor, norska kronor och euro.


sol.rosan@hotmail.com

Anna me_anna@spray.se sa...

SEK, NOK, EUR & DKK.

Anna me_anna@spray.se sa...

http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-200-kr-fran-zumaj-silver.html

Anna me_anna@spray.se sa...

blev följare nr 98 :)