Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
lördag 17 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 17


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Dagens sponsor är underbara Elodie Details. Jag älskar precis allt som dom har i deras webbshop! Idag sponsrar Elodie Details med en väldigt lyxig Limited Edition Napp och Napphållare i lyxig presentlåda. Detta är ju perfekta julklappen till någon eller kanske doppresent. 



1 : Svara på frågan (Obligatoriskt)
"Hur många nappar har Elodie Details i deras Webshop?"
Svaret finns hos Elodie Details

2. Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.
(frivilligt, men jag blir riktigt glad)

3. Lägg till bloggen på Bloglovin
(frivilligt, men jag blir riktigt glad) 

Obs!

 Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg.

Avslutas
17/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.



36 kommentarer:

Cilla sa...

1. Det finns 23 nappar (varav en produkt är 2-i-en ask) plus 4 Exclusice Collection-nappar.

Cilla sa...

2. Jag har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/december/elodie-details.html

Cilla sa...

3. Jag är en utav dina 112 följare på Bloglovin.

jessamy sa...

23 st.

Jag följer dig redan på bloglovin. :)

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång! sa...

23 stycken om man räknar med Newborn Treasure :)

beabofink@hotmail.com
KRAM

Lina sa...

1, 23 nappar, eller 24 om man räknar båda i sista 2-packet.
2, Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2011/12/lucka-17-hos-unika-erika.html
3, Följer dej redan på BL

Elin sa...

Hej jag är gärna med :)

1. Det finns 30 olika nappar på Elodies webshop

2. Har delat tävlingen på min blogg (http://melinsand.blogg.se/2011/december/napp-med-napphallare-1712.html)

3. Gillar bloggen på Bloglovin sedan tidigare (Elin Sand)

Kramar Elin
elin.sand@live.se

Malin sa...

23 stycken

Anna me_anna@spray.se sa...

23 st

Unknown sa...

Svaret är 23 stycken.
Följer dig redan på bloglovin.

emely_tuvang@hotmail.com

Anna me_anna@spray.se sa...

http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-napp-o-napphallare.html

Anna me_anna@spray.se sa...

har dig på BL

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Åh, denna skulle jag verkligen vilja vinna!
Svaret på frågan är:23


deborapersson@hotmail.com

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Jag tipsar om tävlingen här:
http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2011/12/17/6881125-elodie-datails/

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

22st och sedan ett paket som heter newborn treasures...

Har delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/elodie-details-1712.html

Följer sen förut på bloglovin

blogg@annakarlsson.se

Jeanette S sa...

Svar: 23

Jag önskar dig en god jul!

Myran sa...

Jag är gärna med i denna tävlingen! :)

Svar: Under kategorien "Paul Frank": 2 stycken, "Pacifiers": 23 stycken, "Exclusive Collection": 4 stycken.

zebramyran@hotmail.com

Lili sa...

1.Jag är med.
svar:28st.

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan lägg till dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

Mari sa...

Elodie Details har 22 stycken nappar i deras sortimenet på webshopen. eller 24 om man räknar med det dära paket längst ner som innehåller två stycken nappar, och om man räknar den som en så är resultatet 23 stycken.


min mail: mixenpixen@hotmail.com

Anonym sa...

1. Jag är jätte gärna med
2. Svar: 23 produkter i kategorin nappar
3. Har dig redan på bloglovin


Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

TinaZ sa...

1. 23 nappar. 2. Har tipsat: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/12/vinn-en-napp-och-napphallare-fran.html 3. Följer redan med bloglovin. Zakarias11@live.com

Jennysen sa...

De har 27 stycken!

Epost: jennysen81@gmail.com

JoHaNNa sa...

dom har 23 st :)
älskar deras produkter. så snygga :D

Madeleine sa...

Hej,
De har 23 nappar i sin shop.
madeleine.camenius@live.se

Maria sa...

Hej!
23 nappar fick jag det till finns i Elodie Details webbshop.Jag tipsar om tävlingen på facebook,följer dig redan på bloglovin.

Hoppas på tur! Hälsningar Maria
Min mail:scorpion_m4@hotmail.com

liselotte sa...

Jag hittar 23 olika nappar.
liselotte.202andersson@telia.com

Emma S sa...

Vill verkligen vara med i den här tävlingen, ser verkligen jättelyxig ut :-)
De har 23 olika sorters nappar i sin webshop.
Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Madeleine sa...

Jag är med! :-)

1. Dom har tjugotvå nappar.

2. Länk till blogginlägg: http://levelours.blogg.se/2011/december/tavling-elodie-details.html

/ Madeleine (nooodle@live.se)

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

svar 23
följer dig redan :)

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Svar: 26 st
Blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/lucka-17-hos-erika.html

Spacegirl_@spray.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 23 st produkter (en av dem är två pack, så räknar man varje napp blir de 24)

veronica_134@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

2 tipsar på fb - veronica bredland bråten

veronica_134@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

3 följer redan, är 112 med mig

veronica_134@hotmail.com

Andrea sa...

Det finns 24 nappar i webbshoppen, 22 enkla och ett dubbelpack med två i. Lillebror tappade idag bort sin fina camo-napphållare från Elodie som vi älskat så, så en ny vore drömmen idag.

Länkar: http://tavling.frusvensson.se/2011/december/17-december.html

Och följer givetvis redan.
/Andrea
andrea.sandell@gmail.com

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

De har 23 nappar i sortimentet =)

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/december/unikaerika-5.html

Följer dig redan på bloglovin sen tidigare :)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se