Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
måndag 26 december 2011

Vinnare i Julkalendern

Här nedan följer vinnarna i luckorna 8-24.
Grattis till alla vinnare.
Skriv mejl till mig med era kontaktuppgifter och detaljer kring er vinst!
Erikawilhelmsson@hotmail.com

Vinnaren i lucka 8. Sponsor: Glimra Förlag

 Vinnare i lucka 9. Sponsor: Havssalt.

Vinnare i lucka 10. Sponsor: Silverbiten

Vinnare i lucka 11. Sponsor: Veda Lila.

Vinnare i lucka 12. Sponsor: Brilliant smile

Vinnare i lucka 13. Sponsor: Little Fairies

Vinnare i lucka 14. Sponsor: Namnnappen

Vinnare i lucka 15. Sponsor: Huset på Landet

Vinnare i lucka 16. Sponsor: Hedbergs Guld & Silver

Vinnare i lucka 17. Sponsor: Elodie Details

Vinnare i lucka 18. Sponsor: Stockholmsgruppen

Vinnare i lucka 19. Sponsor: 5 Små Apor.

Vinnare i lucka 20. Sponsor: Skofyndet

Vinnare i lucka 21. Sponsor: Tampongshopen

Vinnare i lucka 22. Sponsor: Karin Herzog

Vinnare i lucka 23. Sponsor: Lilla Fjärilen Design

Vinnare i lucka 24. Sponsor:Chaihome
J_e_n_n_y@hotmail.com



7 kommentarer:

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Vad kul att jag vunnit lucka 13, jag har just mailat dig. Kolla även skräppost för ibland verkar mailen ha hamnat där.

/Anna

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Grattis alla!

✫Familjen Bus✫ sa...

Tack för min vinst!! =) har lite svårt att skriva pga operation.

Mailar dej! TACK FINA DU! KRAm

Monia sa...

TACK :D Jag har mejlat dig, hoppas mejlet kommit fram? :)

Monika O-sson sa...

Jag har mailat och hoppas du fått e-mailet? Tack.
E-mail: empty_heart@live.se

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Har du fått mitt mail? :S

Pappan Anders sa...

Mailade till dej för 1 vecka sen. Har inte fått svar från dej och inget paket från företaget. Fått mitt mail? :-/
Ha De!

anderslukas@hotmail.com