Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
torsdag 8 december 2011

Vinstregn!!!

 Skicka era kontaktuppgifter till mig!
Erikawilhelmsson@hotmail.com
 Grattis till er alla!!! :)


7 kommentarer:

veronica sa...

hejsan en nyfiken fråga vem är det som vunnit en valfri belladot? bloggen är ju bara www.minbebis.com ;-)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Har du redan dragit dagens vinnare??

Anonym sa...

Men, hur kan du ha dragit en vinnare redan på dagens lucka när tävlingen avslutas 23.59 idag??

Erika Wilhelmsson sa...

Anonym: Jag har inte dragit någon vinnare i dagens lucka. Vart hittade du den vinnaren?? Väldigt skumt. Jag har inte ens varit hemma på hela dagen.

Anonym sa...

Det står ju att nån vunnit från glimra som var lucka 8?

Erika Wilhelmsson sa...

Anonym: Ja okej då förstår jag vad du menar. Om du ser att bilden med glimra ser helt annorlunda ut från de andra bilderna. Den är alltså inte från Julkalendern. Jag har haft en vanlig tävling med glimra som pågick fram till den 4. Dec. Det är vinnaren i den tävlingen, alltså inte från julkalendern.

Anonym sa...

när presenteras resten av vinnarna?