Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
tisdag 27 december 2011

Billiga tyger?



 Efterlyses!!!
Jag söker ett ställe där man kan få tag på billiga tyger, stuvbitar och liknande. Jag kan tänka mig att både köpa över internet eller i butik eller begagnat från någon som inte behöver sina bitar eller vill rensa. Jag vill skapa mig ett litet lager här hemma så jag kan låta fantasin hjälpa mig. Just nu står jag och stampar med en symaskin fast inga trådar, tyger, nålar, eller någonting. Känner att jag behöver börja någonstans! Huvudsaken är att det ska vara bra pris! Allt jag hittat är fruktansvärt dyrt tycker jag för det illa intresse jag har. Vill ju öka intresset självklart men jag vill gärna inte ruineras på köpet.

2 kommentarer:

emma sa...

ikea? :)

Anonym sa...

Sy om något du redan har och inte använder
//Mum