Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
söndag 4 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 4


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Att handla hos Barnkalaset.se är smidigt, enkelt och bekvämt. Dom har allt för det perfekta barnkalaset och andra högtider. Dom har även billig frakt och snabba leveranser vilket verkligen passar bra nu inför jul! Så passa på att julklappsshoppa lite :)

1 lott: Svara rätt på frågan.
Toy Story, Tårtfigurer


Vad kostar denna Tårtfigur?
Svaret finns hos Barnkalaset.se

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin
 Obs!
Skriv en ny kommentar för varje lott du tar. Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg eller ditt namn på Facebook så jag kan kontrollera. Därför måste din Facebook ha en öppen profil. Skriv även vilket nummer du blev som prenumerant på bloggen.

Avslutas
5/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.


27 kommentarer:

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

trisst att tekniken krånglar :/

Lindah sa...

1. jag är med. svaret är 89kr

mail: litenmentuff@live.com

Lindah sa...

2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/december/valfritt-kalaspaket-barnkalaset.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig 2a advent!

Cilla sa...

1. Svar: 89:-
Mail: cutest[sbaela]hotmail[punkt]it

Cilla sa...

2. Jag har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/december/barnkalasetse.html

Cilla sa...

3. Jag är redan en utav dina 96 följare på Bloglovin.

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
Den kostar 89:-

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/5-december-vinn-kalaspaket.html

Spacegirl_@spray.se

Malin sa...

89 kr kostar figurerna!

Sanna sa...

Den kostar 89 kronor.

sanna_hammargren@hotmail.com

Sanna sa...

Nu tar jag en andra lott och blir följare via bloglovin. Tror att jag fick nummer 97 :)

Anonym sa...

Jag är med! Svar 89 kr.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Svar 89kr

veronica_134@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

2 tipsar på fb - http://www.facebook.com/profile.php?id=602052236
veronica bredland bråten

veronica_134@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

3 har dig redan på bl och de är 97 med mig

Sanna sa...

En lott: Tårtfiguren kostar 89 kr.

Två lotter:
http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/december/tavlar-om-ett-valfritt-kalaspaket-512.html#comment

Tre lotter: Har dig redan på bloglovin.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anonym sa...

Den kostar 89,--.

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

Mari sa...

denna tårtfigur kostar 89 kr.


min mail: mixenpixen@hotmail.com

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Är med och tävlar!
1. Tårtfiguren kostar 89 kronor!

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

2. Jag tipsar om tävlingen här:
http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2011/12/05/6802799-barnkalasetse/

care69 sa...

Jag är gärna med!
Svar: 89 kr

Är redan följare på BL.

care69(at)live.se

cattis sa...

jag är med :)

svar: 89 kr

hejcattis@hotmail.com

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, svaret är 89:-
liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

För lott 2 har jag tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/12/kalaspaket-512.html
liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

Lott 3 Följer dig redan via bloglovin
liselotte.202andersson@telia.com

Anna me_anna@spray.se sa...

89 kr

Anna me_anna@spray.se sa...

http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-kalaspaket.html

Anna me_anna@spray.se sa...

la till dig på lucka nr 5 nyss då blev jag följare nr 98.