Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
tisdag 20 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 20


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Dagens sponsor är Skofyndet. De har underbart sköna fotriktiga skor för dig som vill ha riktig kvalité till rätta priser. I dagens lucka kan du vinna: Klassiska trätofflor med naturfärgad botten i trä av al. Överdel i äkta naturbrunt läder , behandlat så att det behåller sin fina ursprungsfärg. Självklart är toffeln handgjord i Sverige ! Lagervara i strl 36-41. Värde 445 kr.



1 : Svara på frågan (Obligatoriskt)
"Vad kostar dessa Gummistövlar?"Seglarstövlar
Svaret finns hos Skofyndet

2. Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.
(frivilligt, men jag blir riktigt glad)

3. Lägg till bloggen på Bloglovin
(frivilligt, men jag blir riktigt glad) 

Obs!

 Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg.

Avslutas
20/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.



20 kommentarer:

Anna me_anna@spray.se sa...

295 kr :)

Sanna sa...

Jag är gärna med och tävlar, och gummistövlarna kostar 295 kr.

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2011/december/tavlar-om-tratofflor-2012.html#comment

Har dig på bloglovin sedan tidigare.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Lina sa...

1, 295 kr.
2, Tipsat på bloggen; http://janiiil.blogspot.com/2011/12/lucka-20-hos-unika-erika.html
3, Följer dej redan, gillar inlägget nr 1

liselotte sa...

295:- liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

För lott 2 har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/12/traskor-2012.html
liselotte.202andersson@telia.com

liselotte sa...

Lott 3, följer dig redan
liselotte.202andersson@telia.com

Anonym sa...

De kostar 295,--

Susanne L G
gotland(at)speedmail.se

cassandra holm sa...

Rätt svar: 295 kr
Hoppas på tur! / cassandra holm
mail canicos@hotmail.se

Lili sa...

1.Jag är med.
svar:295 kr

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan lägg till dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag är väldigt gärna med! :)

1. Dom kostar 295:-

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

2. Länkat här; http://maltesmammatavlar.blogg.se/2011/december/vinn-ett-par-traskor.html

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

3. Gillar dig redan på bloglovin!

Håller nu tummarna,
Kram Emelie
x_emelie@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med=) De kostar 295 kronor
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Mickan sa...

Svar: 295 kr

Jag följer dig på bloglovin.

JoHaNNa sa...

seglarstövlarna kostar 295 SEK..

bloggat om tävlingen här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/december/lucka-20.html#comment

har dej redan på bloglovin.

care69 sa...

Jag är gärna med!
1. 295 kr
2. Tipsat på FB: C Care Regn
3. Är redan följare på BL:

care69(at)live.se

Anonym sa...

Jag tävlar gärna:) Stövlarna kostar 295:-
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Spacegirl sa...

Dom kostar 295:-

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/lucka-20-hos-erika.html

Spacegirl_@spray.se

Kylie Larsson sa...

1. 445