Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
måndag 12 december 2011

Årets Ängel


Detta inlägg råkade glömmas att publiceras. Tekniken krånglar. Så jag publicerar det nu istället :) ---Detta meddelande fick jag av Magnus idag! Späääännande var det. Och gissa vad som låg i paketet? :) Jo årets ängel. Ni förstår varje år får jag en ängel av Magnus, som jag kan hänga i julgranen. Jag har som tradition att ha olika kulor som alla har en betydelse och Magnus hjälper verkligen till med detta. Jag har tyvärr bara bilder på Ängeln från 2008 och 2009 och nu då 2011. Titta så fina dom är :)



Första ängeln jag fick 2008
Stenen ängeln håller i är min månads-sten. Maj.


Ängeln från 2009


Årets Ängel.
Detta blir nog min favorit :)


4 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Vilken fin ängel :)

✫Familjen Bus✫ sa...

men åååh... vilken liten smygromantiker din sambo är!!!

Vill du byta??? hihi
kram kram

Martina sa...

Vilken härligt tradition! Det gör ju julgranen och att klä den extra speciellt!

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Åh, vad gulligt av honom!! Jättesöta änglar, men min favorit är den du fick iår. såå fin!!
Kram!