Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
onsdag 21 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 21


För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Dagens sponsor är Tampongshopen. De har sponsrat dagens lucka med ett MoxieKit bestående av tamponger, trosskydd, bindor och nattbinodor ur Moxies sortiment. Tampongshoppen har allt som du behöver för att kunna känna dig trygg under din röda vecka. Du kan enkelt och smidigt beställa från hemsidan och får det levererat till dig i lyxiga förpackningar. Passa på att handla de snygga förpackningarna nu när alla mina läsare får 20% rabatt på Moxie sortimentet! Använd kod: UnikaErika. Perfekt present för alla tjejer!



1 : Gilla Tampongshopen på Facebook (Obligatorisk)

2. Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.
(frivilligt, men jag blir riktigt glad)

3. Lägg till bloggen på Bloglovin
(frivilligt, men jag blir riktigt glad) 

Obs!

 Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg.

Avslutas
21/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.



27 kommentarer:

Johanna Svensson sa...

Hejsan! Är med :)

1. Gillar på Facebook under mitt namn Johanna Svensson
2.Har länkat på min blogg här: http://haltbananskal.bloggplatsen.se/2011/12/21/6908183-tavling-hos-unikaerika-lucka-21/
3. Har dig sen innan :)

Kram Johanna

Anna me_anna@spray.se sa...

jag är med, gillat på fb - anna hägg

Anonym sa...

Vilken kanon tävling=) Jag är jätte gärna med!

1. Gillat på FB "Camilla Millah Öman"
2. Följer på bloglovin

Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

cassandra holm sa...

- Gillar tampongshopen.se på FB vid namn Cassandra Holm.

- Har tipsat på min FB om denna tävling så att mina vänner hittar hit och kan tävla :)

- Följer din blogg sen innan!

mail canicos@hotmail.se

Hoppas på tur!

Christin sa...

Gillar på FB! (Christin Enström)

Länkar här:
http://inclination-to-buy.blogspot.com/2011/12/moxiekit.html

Hoppas på tur :-)

Lina sa...

Kan ju vara det tråkigaste som finns att lägga pengar på så jag är gärna med !

1, Gillat på FB (lina johansson)

2, Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2011/12/lucka-21-hos-unika-erika.html

3, Följer dej redan :)

Ha en bra dag !

✫Familjen Bus✫ sa...

1: fixat, sarina fredriksson

2: klart, -II-

3: Du är tillagd på bloglovin sedan du skaffa bloglovin här på nya bloggen :)

sarina.fredriksson@hotmail.com
kram kram

Emma sa...

1 Lott: Emma Karlsson

2 Lotter: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2011/december/tavlings-tips-24.html

3 Lotter: Följer dig redan 113 med mig

karlsson_88_6@hotmail.com

Lili sa...

1.Jag är med.
redan gillat Tampongshopen på Facebook med namn Lili Ying.

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan lägg till dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

Mickan sa...

Jag gillar redan på FB (Michaela Svensson).

Följer dig på Bloglovin också.

sunnydrop@hotmail.com

Monia sa...

1. har gillat (Monia Sundgren)

3. Har dig redan på bloglovin :)

moniasundgren@hotmail.com

care69 sa...

1. FB: C Care Regn
2. Tipsat i FB-loggen.
3. Är följare på BL, har gillat inlägget.

care69(at)live.se

Sofie sa...

1. Gillar pa FB - Sofie Linddholm

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

2. Länkar pà min GB - logg
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

3. Följer dig redan pa bloglovin

citcit.kuruyemis@gmail.com

JoHaNNa sa...

1. gillar dom på fb: johanna hellberg
2. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/december/lucka-21.html#comment
3. har dej sen innan på bloglovin :)

Unknown sa...

Har gillat dem på fejan (Emely Tuväng)

Anonym sa...

Jag är med, gillar redan Tampongshopen.
Jag har också delat, Anna Karlsson på fb.
kontaktmejl: playnsee(at)hotmail(punkt)com

liselotte sa...

Jag är med
1. Gillar redan, liselotte andersson
2. Har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/12/moxie-kit-2112.html
3. Följer dig redan
liselotte.202andersson@telia.com

jenn sa...

Klart att jag vill vara med! jag har gillat och tipsat pa Fb med namnet Barbados jenn! Och jag foljer dig redan pa bloglovin!


jenn2you@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med. Gillar på FB, Anna Karlsson

Följer dig sen förut på Bloglovin

Har delat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/tampongshoppen-2112.html

blogg@annakarlsson.se

Josefin sa...

Jag är med. Följer redan dig på bloglovin och har gillat tampongshopen på facebook (heter Josefin Nyberg Holm där)

jozzefiin@live.se

HANNA (hannaa_@live.com) sa...

Åh vilken kanontävling! Jag har
* Gillar som Hanna Johansson på fb
* Gillar din blogg på bl som nummer 114

Hejaheja! kram

Alexandra sa...

Jag är med (: heter Alexandra Maria Raphe Aspholm på fb ^^
Tuzcan@live.se

stella Skoog sa...

Är med! :D
Väldigt söta små förpackningar!

Jag har:
1. Gillat på FB med mitt namn Stella Skoog
2. Tipsat: http://fastfrusen.blogg.se/tavlingar/2011/december/tampongshoppen-21-december.html

/stellaskoog@hotmail.com

Emilia - 16 och blivande mamma. sa...

Gillat! (Emilia lindbom)

lovesmillis_95@hotmail.com