Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
tisdag 29 november 2011

Julkalendern 2011




Nu är det snart 1 December och självklart kör jag en Julkalender i år igen! Det är väldigt mycket jobb som ligger bakom och varje gång jag gör någonting stort som detta så säger jag "Aldrig igen" men det är ju bara sååå himla roligt också :) Det är väl som när man säger på förlossningen "Aldrig ett till barn" men ändå skaffar folk fler barn och så förbannar man sig själv att man gav sig in i det igen. Livets gång :) Så på Torsdag kör vi igång med Lucka nr 1. Om ni är nyfikna på de sponsorer som kommer vara med så för ni bara muspekaren över bilden. Fick inte plats med alla så några är överraskningar :)


7 kommentarer:

Emma sa...

Spännande ....

Victorias Jul sa...

Vad kul med en julkalender, förstår att det måste vara mycket jobb bakom den.

frida sa...

Hahaha ja det där aldrig mer känns igen även i detta hem =)
Men det är kul (både barn och kalendrar)

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

så spännande.. :)
det är ju alltid lika kul att tävla.. :) ni som lyckas anordna julkalendrar ni är ju som små tomtenissar

Ellen Lundberg sa...

vad spännande :D

Fröken M sa...

Gud va kul ! December är årets bästa månad med alla roliga kalendrar och tävlingar :)

Martina sa...

sv. Aha, jag tror jag fattar nu :-)