Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
tisdag 1 november 2011



Nu blir det kvällsmat framför TV:n. Idag har varit en lite stressad dag. Försov oss lite inför sjukhustiden vi hade men vi kom som tur var i tid! Wille skötte sig Så bra!! Han är så otroligt modig och stark! Sedan har vi packat paket som vi ska skicka och sen har vi lekt och lekt och lekt :)

Nu ska jag äta upp och sen ska jag sätta mig med alla vinnarna!! Det kommer ta rätt så lång tid eftersom det är många inlägg att kontrollera och bedöma! Så ge mig några dagar! Jag lovar att kontakta alla vinnarna så ni kommer inte missa något!!



Wille hittade en rolig gunghäst i väntrummet idag. Den var rolig tyckte han :)

Postat från min Iphone serru

4 kommentarer:

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

ta den tid du behöver.. förstår att det är en del att göra..

✫Familjen Bus✫ sa...

Usch fy! Det lät inte alls kul.... Det var ju lixom ingen tävlings-blogg du hade! Det var ju din blogg med en stor jäkla tur tävling.

Man märker väl oxå vilka de är som inte är här och läser/skriver kommentarer.

Jag tycker du har en bra blogg, spännande läsning och massa bra som man kanske kan ta nytta av. Tänkte på din fina insats till viktklubben och så.

Jag kan ju erkänna att jag hamnade i din blogg just för att de var en spännande tävling. Men jag har följt allt runtomkring efter det, och har tom gått tillbax i tiden för att kika lite mer vem du och Wille är :)


Kram kram och för ditt svar!

Andrea sa...

Sv: Aha var det så, det var lite otydligt ja eftersom det ju står "2 vinnare:
De 2 personer som kommenterat flest gånger
(Har räknats från Goodiebagens första dag i Mars. Dessa vinnare är alltså redan bestämda och inga fler kommentarer räknas in! Ni behöver alltså inte fortsätta kommentera!!)" - Jag tolkade det som att de två vinnarna redan var bestämda innan finalen satte igång. Kanske borde lagt ett bidrag ändå ;) Nej jag har nog inte kommenterat mest. Ja ingen panik för min del, det är ändå spännande att se hur det går i finalen men skönt att slippa engagera sig i det med nerver och annat, jag minns hur mycket adrenalin det gått åt till goodiebagen redan, haha. Lycka till med slutförandet nu :)

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Jag ser att du har varit med och tävlat om produkter från Eilas, nu har du chans att vinna hos mig också :)

Hoppas du har en härlig onsdag!
Kram