Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
tisdag 8 november 2011

Fotobok+Kalender 99 kr


 Hej. Jag har ingen ork att sitta framför datorn just nu för jag känner mig väldigt trött och har förmodligen feber. Usch jag hatar att vara sjuk, det är så fruktansvärt och man känner sig så ensam, sorgsen och ingen ork för nått. Men jag vill ändå ta mig energin att tipsa om deagens Deal hos Groupon. Detta beställde jag idag för jag tyckte det var ett fynd! Jag håller på med det stora projektet att göra fotoböcker från varje år jag och Magnus varit tillsammans, slippa sitta med lösa foton som Wille ändå bara river ur och förstör. Så nu hade Groupon ett erbjudande på en Fotobok och Kalender för endast 99 kr hos Önskefoto.se. Självklart köpte jag det, verkligen ett fynd. Jag tyckte Groupon är en seriös och bra sida som jag använt mig av flera gånger nu och jag har alltid blivit nöjd. Så tips tips tips i min orkeslösa dag :) Vill du också fynda fotobok och kalender? Klicka på länken för att komma till Dagens Deal <----Länk. Eller klicka på bilden.



3 kommentarer:

✫Familjen Bus✫ sa...

Det var ett bra erbjudande!

Sv: Åååh sött av dej! Tack! Jo, jag tycker själv att jag fotar bra på dem, men jag skulle vilja ha ett som ser lite mer proffisgt ut. ;)
För 300kr så fick man ett helt paket fullt med massa kort i storlekar. Blir nog bra som julklapp till de närmsta ;)

kram kram

✫Familjen Bus✫ sa...

Maja hälsar och tackar :)
kram kram

Fröken M sa...

Perfekt ! fotoböcker är en given julklapp i vår familj :)