Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
onsdag 2 november 2011

Dagens sysslor


 Nu var alla paket packade och klara och dags att gå och posta. Det är konstigt hur avslappnande och roligt jag tycker detta är. Det är superroligt att hålla koll på sina Auktioner, se hur buden stiger, lite nervöst, som att vinna högsta vinsten på lotto eller något (okej lite överdrivet). Sen att packa och klistra och vika och sortera. Ja det är precis sånt här jag älskar att göra mina lediga dagar. Låter knäppt, men är det någon som känner igen sig? :)

Nu är det dags att börja med dagens tråkiga syssla istället, tvätta kläder, vika kläder, stryka kläder, hänga kläder, pust och pust. Tvätta är bland det tråkigaste som finns! Men sen blir det träning!!! Ser fram emot det. Vill springa av lite oro och stress känner jag.

4 kommentarer:

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

åhh gud jag gillar att sälja på tradera men jag hatar verkligen packandet och det.. jag är så rädd över att blanda ihop allt.. :P

blir ju inte så kul om man råkat skicka fel vara till fel person.. :/

Fröken svår sa...

Jag gillar också själva packandet när man sålt något, men jag hatar att fota allt och väga och skriva annonsen...

Sanna sa...

Haha, jag är som föregående talare. Tycker om pysslet med packningen men avskyr att skriva annons :p

Mamma Miaa sa...

Hehe jag tycker oxå om att sälja på tradera, helst när buden stiger ;) Tycker det är riktigt mysigt till och med och kul att sitta och vika och packa snyggt. Det som inte är kul är att inget fastnar på mina påsar så jag måste använda hur mycket tejp som helst.