Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
lördag 5 november 2011

Vinnare av Goodiebagfinalen

Grattis till er alla!! Jag är superglad att kunna göra er glada med så många fina saker! Perfekt inför jul :) Kom nu ihåg att ni måste skicka ett E-post till mig och rangordna vilken goodiebag ni vill vinna från 1-10. Först till kvarn! Skicka listan plus er adress samt eventuella storlekar, färger, etc etc på de valfria priserna till Erikawilhelmsson@hotmail.com.


20 kommentarer:

Carola L sa...

Bajs :-( jag som hade behövt vinna .
Grattis alla vinnare!

Madde sa...

kul att folk som fuskat vann! Men grattis till övriga!

Anna sa...

Grattis ni som vann.

Hade gärna velat vinna

liselotte sa...

Gud så roligt, men vilken tid det tog innan jag lyckades skriva rätt mailadress. Skrev inga storlekar eller färger för jag vet ju inte vilken goodiebag det blir. Tusen Tusen Tack, vilken Lördag, hela jag skakar just nu. Ha det så gott!!!

Fröken svår sa...

Tusen tack för vinsten!
Jag skrev inte heller några storlekar eller val av tavlor ect då jag ju inte vet vilken bag det blir... Ha en fortsatt trevlig helg!

maria sa...

grattis till er alla!

joi sa...

woooohoooo

✫Familjen Bus✫ sa...

Vem är det som fuskat???? Låter som om folk blev lite avis här

Fullt förståeligt egentligen... men men! Inte ska man anklaga folk att fuska utan att komma med bevis....

TAck snälla Erika för att Familjen Bus fick vara med och vinna :)
Kram kram

linda h sa...

Hurra, vad roligt! :) har mailat min lista, men hoppas jag kan välja färg och storlek etc när jag vet vilken bag jag vinner :)

Jenny Sjöberg sa...

Vilka är det som har vunnit på vad? För var det inte kommentarer, motivering och random...? Skulle vara kul att veta. :)
Stort grattis till vinnarna och tack för tävlingen!

Sanna sa...

Blev vinst ingen vinst här, synd. Men roligt till de som vann.

Kram Sanna

joi sa...

inte har jag heller fyllt i ngn storlek eller färg och så vidare.. har ingenaning om vilken fin bag vi fått ;D
Jag skulle oxå vilja veta vem som vann på vilka primisser

Erika Wilhelmsson sa...

Det är ingen som fuskat! Jag vet inte vart Madde fått det ifrån. Det har varit misstankar för fusk men jag har kontrollerat och det har alltså inte fuskats!

liselotte sa...

Hej igen! Undrar bara när man får veta vilken goodiebag man vunnit? Spänd väntan och återigen TACK!

✫Familjen Bus✫ sa...

Erika - Förstod väl att ingen fuskat... Förstår lixom inte ens HUR det skulle kunna gå till :)

kram

aiso sa...

Grattis till alla som vann! MEN jag undrar var Emelie Johansson har skrivit sin kommnentar, som man skulle enligt reglerna?
"Glöm inte att skriva i en kommentar till detta inlägg att du har tipsat via mejl och även hur många du tipsade, samt din epost".Så här stod det i dina tävlingsregler.
Lite olustigt att ej finna denna tävlande, eftersom vi tävlade i samma kategori och JAG kan ej hitta hennes kommentar.
Jag la in mitt bidrag på bloggen också bara för kul, men skickade ju email.
Eller är det inte hon som vunnit i emailgruppen?
Tack igen för en jätterolig tävling och för de priser jag vunnit tidigare!

Madde sa...

Ja konstigt värre då för kommentarer jag skickade till henne stod det minsann rätt tid på - där jag skrev klockslag samt att det inte alls va fel på klockan men den kommentaren godkände hon aldrig.

Jag är inte sotis på ngn annans vinst men det är lite trist när folk kommenterat som galningar på mina vägnar och så ska man falla för någon annan fifflar! Klart man blir lite besviken.
Hur kan en tid va felinställd på en blogg liksom ???? Hallååååå o varför är det ingen som sagt ngt innan om det? Annat ÄN just sista timmen av kommentarer?

Men skitsamma.
Tack för en god tävling från din sida!

Sak samma

Madde sa...

Förresten: Hur kommer det sig också att det var blandat med kommentarer där det stod 31a o mitt bland alla de 1a? Bara sådär random och sedan försvann alla där det stod 1a på.

Skulle vilja veta alltså. Vinsterna är ju utdelade ändå men är ändå nyfiken på hur du/hon förklarar detta fenomen?

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Grattis alla!

Unknown sa...

åhhh va kul!!!!