Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
fredag 25 november 2011

Tävling-Vinn valfri bok från Glimra Förlag


Jag tänkte starta en tävling här på bloggen som inte bara är rolig för att ni kan vinna en underbar bok utan denna tävling leder också till någonting väldigt fint! Om Glimra Förlag får över 1000 Likes på Facebook så skänker dom 10.000 kr till Friends! Sådana satsningar för välgörande ändamål tycker jag är otroligt fint och det vill jag självklart stötta i min blogg genom att starta en tävling där ni ska gilla Glimra Förlag på Facebook. Sprid även ordet så fler gillar så att Friends kan få 10.000 kr i kampen mot mobbning.

Vinst: Ni kan vinna valfri bok ur Glimra Förlags sortiment.



1 lott: Gilla Glimra Förlag på Facebook.Samt skriv vilken bok du vill vinna!

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin

obs!
Tänk på att skriva en ny kommentar för varje lott du tar!
I din kommentar vill jag ha E-post, eventuell länk till ditt blogg-inlägg, det nummer du fick som prenumerant på bloggen och även ditt namn på Facebook så jag kan gå in och kontrollera att du gillat! Glimra skickar inte ut vinst till någon som inte finns med på deras Gilla lista.

Tävlingen avslutas 4/12


39 kommentarer:

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med. Vill gärna vinna receptboken. gillar på FB, Anna Karlsson

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/november/glimra-412.html

blogg@annakarlsson.se

Lili sa...

1.Jag är gärna med.
redan gillat Glimra Förlag på Facebook med namn Lili Ying.
skulle välja boken gravid.

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

2.har tipsat på min blogg:
http://gratishav.blogspot.com/2011/11/vinn-valfri-bok_4611.html

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

3.redan lägg till bloggen på bloglovin sedan tidigare.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

Helena L sa...

1.Jag gillar på facebook under namnet Helena Lindgren jag vill vinna denna bok http://www.smakprov.se/bok/till-dig-du-är-viktig-för-mig/jenny-ekman/isbn/9789197875929

Helena L sa...

Jag har tipsat om tävlingen på min blogg det har jag gjort här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/14348992/taevlar-hos-unika-erika-om-en-valfri-bok-fraan-glimra-foerlag.htm#WriteComment

Helena L sa...

Jag följer dig på bloglovin sedan förut

Jagalskarsarah@hotmail.com

Anna B sa...

Jag är med=)
Vill vinna receptboken så jag kan skriva upp alla favoritrecept i den och ge dottern i utflyttningspresent när hon flyttar hemifrån

Gillar på fb Anna Berglund

hillevianna@hotmail.com

Annas tipsblogg sa...

Har tipsat på fb




Anna Berglund
http://www.bloglovin.com/m/​3033257/336890295/a/0/​aHR0cCUzQSUyRiUyRnVuaWthZXJpa2E​uYmxvZ3Nwb3QuY29tJTJGMjAxMSUyR​jExJTJGdGF2bGluZy12aW5uLXZhbGZ​yaS1ib2stZnJhbi1nbGltcmEuaHRtb​A==



Tävling-Vinn valfri bok från Glimra Förlag
www.bloglovin.com
Jag tänkte starta en tävling här på bloggen som inte bara är rolig för att ni k.....



Gilla · · Dela · 2 sekunder sedan.













..
.

Anna B sa...

Följer redan

hillevianna@hotmail.com

Helene sa...

Hej jag är gärna med och tävlar! :)

1. Skulle vilja vinna "Liten blir stor"
Vore skoj att fylla i den om våran lilla son!

helenewiklund@hotmail.com

Helene sa...

1. Typiskt glömde skriva att jag gillade på fb! :) Helene Wiklund

helenewiklund@hotmail.com

Helene sa...

2. Har tipsat på min blogg; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/november/glimra-412-1.html

helenewiklund@hotmail.com

Helene sa...

3. Jag följer redan dig på bloglovin! :)

helenewiklund@hotmail.com

Anonym sa...

Jag tävlar! Jag har gillat med namnet Sandra Nyberg.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Lindah sa...

jag är med.

1. gillar på fb sedan tidigare (linda hallstensson)

om jag vinner vill jag ha "vårt bröllop" till en nära vän som gifter sig i sommar!!

mail: litenmentuff@live.com

Lindah sa...

2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/november/valfri-bok-glimra-5.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt fin helg!!!

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Jag är med och tävlar med tre lotter.

1. Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson
Skulle vilja vinna "Liten blir stor" då jag tycker den passar perfekt till barnen - det blir lite mer än bara första året liksom!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

2. Jag har länkat i bloggen: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/november/unikaerika-1.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

3. Jag har redan lagt till mig som följare på din blogg men nu vart jag dessutom den allra första som gillade inlägget där!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

jessamy sa...

Hej jag har gillat.

Mvh Linnéa Möller
jessamy_@hotmail.com

jessamy sa...

Har länkat i min blogg http://jessamys.blogspot.com/p/tavlingar.html

Sorry. Glömde att skriva i inlägget att jag gillat vilket bok jag ville ha. Liten blir stor skulle jag vilja vinna.. Hoppas det går bra att srkiva det här

Mvh Linnéa
jessamy_@hotmail.com

jessamy sa...

Följer redan din blogg via bloglovin

jessamy_@hotmail.com

Jenny Alexandersson sa...

Jag är med!

Gillar på fb (Jenny Alexandersson)

mail: jennytavlar@hotmail.com

Jenny Alexandersson sa...

Vill vinna boken "vårt bröllop".

Här har jag länkat: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2011/november/boken.html

mail: jennytavlar@hotmail.com

Jenny Alexandersson sa...

Jag följer redan din blogg på bloglovin' sedan tidigare..

mail: jennytavlar@hotmail.com

linda@chelz.se sa...

Jag har gillat glimra förlag på FB (Linda Öberg)
linda@chelz.se

linda@chelz.se sa...

Jag skulle vilja vinna denna http://www.smakprov.se/bok/min-receptbok-en-fyll-i-bok-med-mina-recept/jenny-ekman/isbn/9789197651295 till mig själv då :)

linda@chelz.se

Sofie L sa...

1. Gillar redan pà FB - Sofie Lindholm
Önskar vinna boken "Vàrt Bröllop"

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie L sa...

2. Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/november/4-dec-bok-fran-glimra-forlag.html

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie L sa...

3. Följer dig redan pà bloglovin

Hàller tummarna
citcit.kuruyemis@gmail.com

Fridatq@live.se sa...

Har gillat facebooksidan, Frida Törnqvist.

Har börjat följa din blogg, blev 82!

http://www.smakprov.se/bok/en-k%C3%A4rleksf%C3%B6rklaring/jenny-ekman/isbn/9789163178818

den hade jag valt! :-)

care69 sa...

Jag är gärna med!
1. FB: C Care Regn
Vinner jag önskar jag: Min receptbok

care69(at)live.se

care69 sa...

2. har länkat:
http://care69.blogspot.com/2011/11/4-dec-vinn-en-valfri-bok-fran-glimra_162.html

care69(at)live.se

care69 sa...

3. Är redan följare på BL.

care69(at)live.se

TinaZ sa...

Jag är jätte gärna med. Har gillat på fb (Tina Zach) jag vill vinna liten blir stor.

emelie-mamma till elliott och leila sa...

1 lott: jag gillar på fb- emelie.johansson3 heter jag där. Skulle vilja vinna: http://www.smakprov.se/bok/min-receptbok-en-fyll-i-bok-med-mina-recept/jenny-ekman/isbn/9789197651295

emjo_83@hotmail.com

emelie-mamma till elliott och leila sa...

2. har länkat här : http://emlisch.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/4-dec-valfri-bok-glimra-forlag.html#comment

emjo_83@hotmail.com