Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
måndag 21 november 2011

Buzzador Locobase


 Nu har jag kommit med i ytterligare en Kampanj. Under sommaren brukar det inte vara så många men nu kommer det rätt så många på rad. Just nu är jag med i en kampanj där jag utvärderar Lovefilm. Hyr hem film och tittar på enkelt hem i brevlådan. Idag fick jag starta en ny kampanj och fick hem detta paketet med posten. Detta är verkligen så perfekt för mig nu eftersom min hy alltid blir supertorr på vintern!  Jag har fått några prover att dela ut också och jag tänkte dela ut några till er bloggläsare. Det är bara en pyttetub, men det är alltid nått. Skriv en kommentar med din adress och de fyra första får hemskickat en tub.

Vill du också bli medlem i Buzzador och få chans att testa massa produkter? Klicka på länken för att komma till sidan där du kan registrera dig!


7 kommentarer:

Frida sa...

Jag tar gärna en tub :) men kan jag skicka adressen via mail istället ? Med vänlig hälsning, Frida

Andrea sa...

Locobasekampanjen fick inte vi vara med i, typiskt, vi som är storkonsumenter av locobase eftersom ungarna är sådana torrisar. Har du en pyttetub över kan jag tänka mig att ta en, perfekt att ha i skötväskan när vi är ute, just nu ligger där en stor tub.

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

åhhh de där är ju super. jag kom inte heller med i den kampanjen :/
jag har hört att den krämen ska vara bra till både hud och läppar..

skriver självklart upp min adress :)
alexandra dahlberg
temperaturgatan 29
418 41 göteborg

Anonym sa...

Kom inte heller med så jag tar gärna en :-)

Sanna Hammargren
Karl Martins Väg 8
185 33 Vaxholm

Tack snälla du!

Anonym sa...

Kom inte heller med så jag tar gärna en :-)

Sanna Hammargren
Karl Martins Väg 8
185 33 Vaxholm

Tack snälla du!

Maya sa...

Jag tycker den är super bra... Buzzar med om den!

Andrea sa...

Tack för tuben - perfekt format! Vill du ha mina kommentarer till din buzzning är det bara idel lovord om Locobase för min sida, perfekt för ungar med atopiskt eksem!