Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
lördag 12 november 2011

Husvagn mitt i vintern!



Nu har jag och Magnus bestämt att det blir en Ullared tripp innan Jul! Precis som förra året åker vi ner och försöker julhandla lite samtidigt som vi ska fylla på förråden här hemma. Ullared är perfekt för att fylla på förråd med tvättmedel, fryspåsar, sängkläder och allt annat sånt där tråkigt! Detta året har vi till skillnad från förra året bokat boende också! Och inte vilket boende som helst, utan det enda som fanns kvar på hela stället, en husvagn! hahahaha. Så den 3 december, mitt i förmodligen en fruktansvärt kall vinter så ska jag och Magnus försöka sova i en svinkall husvagn. Sen till råka på detta är Magnus över 2 meter lång och kan inte stå raklång i en husvagn! Detta kommer förmodligen bli en kväll/natt som vi sent kommer glömma och hur trötta och frustrerade och kalla vi än kommer vara kommer det nog bli väldigt väldigt roligt. Det får bli till att ta med oss några flaskor vin också, dels för att hålla värmen men också för moralens skull :)




4 kommentarer:

Agnes sa...

Det låter som ni kommer få ett spännande (och iskallt) äventyr snart då ;) Vi ska till Ullared på torsdag har vi bestämt. Åker också dit varje år innan jul och handlar på oss julklappar och bra-att-ha-prylar. Ska bli jättekul! Men vi har "bara" tre timmar dit så vi stannar inte över natten :)

Victorias Jul sa...

Vad kul att åka till Ullared, jag var där söndag till tisdag. Det är helt perfekt att fylla förråden där synd att man har så långt bara, enkel resa tar ca 14,5 timme för mig

Emma sa...

Spännande jag skulle nog aldrig klara av och bo i husvagn nu jag som fryser hela tiden

Martina sa...

Ni får väl ha med en bilvärmare att brassa värme med :-)