Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
söndag 20 november 2011

Pojken med smultronmärket

Hemma i Skövde nu! Så härligt! När vi kom hem åkte vi direkt till konsthallen för min mamma hängde en tavla där! Utställningen heter "Skaraborgssalongen" och är en utställning där "riktiga konstnärer" får ställa ut sa mamma när hon i chock ringde mig och berättade att hennes bidrag hade blivit utvald att få vara med. Undra när hon ska förstå att hon ÄR en "riktig" konstnär!! Att folk faktiskt åker för att se just hennes tavlor och att hon har sån talang!




Mammas bidrag i utställningen heter "pojken med smultronmärket" och är ett porträtt av Wille när han sover. Wille förstod nog kanske att det var han på tavlan för han var väldigt fascinerad och pekade på tavlan och sen lade handen på örat som han gör för att förklara sig själv. Sött :)

3 kommentarer:

Martina sa...

Vad fint! När min syster fick hänga upp "en massa" tavlor på en utställning i Katrineholm så tyckte hon att det var kul att de tog med "sådana som henne" också....
När hon sedan fick 2 tavlor sålda trodde jag hon var mitt uppe i en hjärtattack eller så när hon ringde för att berätta det haha

✫Familjen Bus✫ sa...

Åååh vad fint :)
hihi ser ut som en jätte fin tavla :)
kram kram

Emma sa...

Jätte fin tavla