Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
fredag 11 november 2011

Invägning 8


 -1.7 denna invägningen! Nu har jag inte varit där på 2 veckor pga Willes operation plus att förra veckan försov vi oss, men jag trodde ändå inte att jag skulle se ett så stor minus. Jag trodde till och med som vanligt att jag gått upp lite i vikt. Så är det alltid. Kanske dags att börja lita på sin egen förmåga? Eller är det kanske för att jag inte gör det som jag fortsätter gå ner i vikt? :) Idag fick jag min andra stjärna också för att jag gått ner 3 kilo till! Gött :) Nu är jag äntligen på minus på riktigt kan man säga. 77 Kilo vägde jag in första invägningen hos barnmorskan, 76 kg vägde jag i Februari när jag slutade Amma, nu är jag tillbaka! 75 kg nu och neråt går det! 1.4 kg kvar till mitt nästa mål 10% minus av hela kroppsvikten. Jag har satt som mål att klara detta innan julafton och det ska jag fixa! Skoj! :)



4 kommentarer:

frida sa...

Grattis vad roligt. Hejja hejja.
Styrka till dig att du klarar det, själv har jag inte den orken just nu att försöka gå ner

Om mig... sa...

1,4 till jul klarar du galant ! Ja har 5 till målvikt o det ska ske till jul :) nu jäklar kör vi

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

grattis.. och bra jobbat.. jag tror du klarar ditt delmål innan jul.. men sen måste du ju hålla det under jul med :) men det gör du .

Sara, mamma till tre små troll sa...

Gu va duktig du är, bra jobbat!