Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
onsdag 16 november 2011

Berry Kisses


 Vill tipsa om världens smaskigaste godis! Någonting jag absolut har blivit beroende av sen jag började med viktväktarna. En hel ask är bara 1 point, knappt några kalorier alls, men det har väldigt fyllig och god smak och konsistens. Smask smask verkligen!! Vill även varna för att det kan ha lite laxerande effekt! Så ät inte mer än 1 ask åt gången, speciellt inte innan ett långt arbetspass, för då blir det lite jobbigt (talar ur egna erfarenheter). Finns att köpa i Shopen.



3 kommentarer:

Sandra sa...

Hej! Snällt att du vill göra iordning min blogg! =) adressen är www.mittlivmednoah.blogg.se
Jag har inte bloggat på väldigt länge men vill nu börja igen! =)
Min mail: Sandramustonen@mail.nu
//Sandra

Erika/ Pyssling sa...

Idag kom första priset från min Goodiebag - en kroppslotion från Vedalila! Passar väldigt bra då jag fyller år idag :-)
Åh vad härligt att ha så många "presenter" att se fram emot! Bra jobbat Erika!

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

kanske ska testa dem då och äta ett helt paket :P jag skulle verkligen behöva något som drar igång magen på mig :P

här har det också dimpat ner paket i brevlådan..
Te från tefrossa och alla produkter från stockholmsgruppen :)