Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
söndag 13 november 2011

Ni som är nyfikna

För ni som har vunnit i Goodiebagfinalen och är nyfikna när era vinster kommer. Ni kan hela tiden följa utvecklingen genom att titta under just er Goodiebag i finalinlägget. När jag har hört av mig till företaget så kommer priset bli överstruket, och när jag har fått bekräftelse att företaget skickat priset så kommer priset istället bli grönt. Om det är något problem med någon vinst (som absolut kan hända då jag vet att vissa företag har sålt slut vissa produkter) så kommer priset bli rött. Kontakta då mig om ni har några frågor angående detta! erikawilhelmsson@hotmail.com. Jag uppdaterar denna listan hela tiden och försöker kontakta så många företag som jag bara hinner när Wille sover. Men som ni förstår kommer detta ta lång tid då det är många många vinster som ska ut! Men ni kan nog se några vinster droppa ner i brevlådan inom närmsta dagarna :) Grattis igen!!


2 kommentarer:

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

åhh vad smart du är.. :) toppen då är det ju lätt att följa :)

förstår om det tar tid..

sen kan jag berätta att jag redan fått vinsten från kalaspinglan :)

alexandra mamma till tove och pysen i magen sa...

hihi jag gjorde en beställning med ett presentkort och då mailade hon tillbaka och sa jag skickar med linnet som du vann hos erika så det jag beställde samt linnet kom i fredags..