Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
lördag 12 november 2011

Wille och Illern Göran



Idag har Wille faktiskt gått mer än vad han har krypit. Det bara har släppt allting och nu går han runt och runt och runt i lägenheten och leker tittut och hämtar och lämnar saker. Så söt är han. Han ser nästan ut som en av Robert Gustavssons Karaktärer när han spelar full, den där med den uppstoppade Illern :)


7 kommentarer:

elin sa...

Tack för dina kommentarer, de gör mig glad! Missa inte tävlingen som är uppe på bloggen nu, vi behöver din hjälp!

alexandra mamma till tove och pysen i magen sa...

hihi ja det blir rena rama julafton här framöver :)

kul att wille går mer och mer.. :)

Andrea sa...

Haha, han är faktiskt riktigt lik med sina vinliga näst intill dans-moves :p Kul att han går!

Andrea sa...

*vingliga förstås, eller kanske vinliga - har ni spetsat Willes nappflaska kanske :p Åhh de är så härliga när de börjar gå.

Ellen Lundberg sa...

Vad han är duktig att gå :D

Familjen Hardestav-Johannesson sa...

hahahaha vilken diva han ser ut som :D händerna i luften, lite fint så där :) blir kul nästa vecka, vi saknar eeeeeeeer.

✫Familjen Bus✫ sa...

Gllunge! hahaha ser faktiskt ut lite som om han fått i sej en liten rackare! hihi Gulligt!

Såg att du hade högtsta budet på min auktion på tradera :) Skoj att du vill köpa den t-shirten :)
kram kram o lycka till!