Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
måndag 7 november 2011

Överflödig



Har sett att det går att göra sånna här blogkalendrar på Personligalmanacka.se, så jag tänkte att jag kunde testa. Jag hoppas att man kan klicka föra att få bilden större annars känns detta lika onödigt som jag vet inte vad. Men detta är i alla fall hur veckan ser ut för tillfället. Jag behöver någonting att göra på Tisdag!! :)

Det gick inte att klicka på bilden så denna funktion var totalt överflödig.

Uppdatering: Det verkar bara vara jag som inte kan klicka på bilden, men det är väl ändå JAG som har användning av att klicka på bilden? :) Det är ju MITT schema, och det är ju JAG som måste se vad jag ska göra varje dag. haha


2 kommentarer:

Anja - 18 år & mamma till Sabina! sa...

Jag kan klicka på den så den blir större! ;o

Martina sa...

Jodå, det gick att klicka!
Vet du vad jag tycker du ska göra på tisdag?
Vara hemma och ta det lugnt ;-)