Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
fredag 4 november 2011

Vinnardragning av goodiebagfinal

Godmorgon! Nu blev ni väldigt glada av att se titeln och kommer bli väldigt besvikna av att se att vinnarna inte dras här. Nej jag vill bara först berätta för er att det gäller att hålla utkik hela dagen imorgon för det är då vinnarna dras!! Anledningen till att jag säger detta är för att det gäller att vara beredd!

Det är nämligen flera av er vinnare som har valt samma Goodiebag, så vi måste köra en klassisk Först till kvarn får mala. Först av er vinnare att höra av er till mig får välja sitt pris först, osv, osv. Det är det enda sättet jag kan göra för att det ska bli helt rättvist och lika för alla. Så var beredd imorgon. Exakt tid kan jag inte ge för jag vet inte när jag vaknar, med tanke på att jag ska festa ikväll :) !! Men det blir inte tidigt på morgonen i alla fall så sov ut ni :)

Det jag vill att ni ska göra så fort ni ser om ni har vunnit är att skriva ett Mejl till mig med en lista där ni rangordnar vilken av Goodiebagen ni vill vinna från 1-10. På det sätt kan jag lätt veta vilken bag ni vill ha om den ni valt redan blivit vald. Så sätt er redan nu och fundera ut er lista så ni snabbt kan skicka imorgon.

Jag vill även ha er Adress självklart också!

Lycka till! :)


5 kommentarer:

liselotte sa...

Så spännande, synd bara att det inte var nu du presenterade vinnarna, för i morgon jobbar jag hela dagen. Men chansen är väl inte så stor att man är en av vinnarna, men hoppas gör man ju i alla fall! Ha en trevlig kväll!
liselotte.202andersson@telia.com

✫Familjen Bus✫ sa...

Hahah din lilla buse :)

Först till kvarn gillar jag! Körde de i min blogg precis, men en massa priser jag vunnit som tyvärr inte passade till oss.
Har ingen användning av nappar när ingen av barnen suger tex. :)

Så först till kvar låter fint! Det och att hoppas på att man blev med i någon punkt som vinnare då :) HAHA Vore skämmigt om man valde bag och så har man inte ens vunnit :P

kram kram och ha så skoj ikväll! Vi ska iväg på skaldjursfest :)
kram kram (igen)

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

åhhh så spännande.. :)

ska hålla utskick hela dagen imorgon.. :P
kram kram och ha en super rolig kväll med gänget :)

maria sa...

haha kul!

säger lycka till åt alla som är med, jag ska antagligen flytta massa saker imorgon men hoppas att jag hinner iaf ;)
chansen är liten men LYCKA TILL ALLA och grattis till alla som vann i förskott :D

Pernilla W sa...

Åh...! Så...! Spännande!!! Då får man väl hoppas att man har turen att pricka in rätt tid :) Man vet aldrig när man som mamma får lite tid över...