Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
lördag 5 november 2011

Horrible Bosses Recension


 Horrible bosses handlar om tre sköna snubbar som alla på något sätt hatar sin chef. Över några bärs börjar grabbarna konspirera över hur de i teorin skulle kunna mörda sina chefer för att sedan få det bättre på jobbet. Filmen går sedan över i hur de från att endast ha snackat om det, börjar planera för att faktiskt genomföra sin galna idé.

Filmen har många charmiga komiska delar men det är också mycket stress, panik och skrik. Precis som man älskar vissa karaktärer i filmen är dom väldigt klyschiga och uppenbara. Vissa scener framkallar skratt som gör ont i magen, medan andra scener framkallar panik så man helst vill stänga av filmen. Det är som en blandning av Pang i Bygget och How I Met your mother. Sköna snabba One liners mellan några vänner blandas med stress på hög nivå och allt bara går fel. Men i slutändan är det ändå en mycket skön film som jag inte ångrar att jag såg.

Betyg 3/5





Klippet ni ser ovan är från en scen där de tre grabbarna precis har genomsökt den ena chefens hus. Där råkade de snubbla över en mängd kokain som ramlade omkull om framkallade ett stort moln av knark som personen i scenen här ovan råkade sniffa in. När de sedan ska genomsöka nästa hus får han i scenen sitta kvar i bilen och hålla utkik. Men nu slår verkligen kokainet in och gör sitt. Detta är en av filmens juveler.


2 kommentarer:

✫Familjen Bus✫ sa...

Tack :)
Hon började gå för en månad sedan, 2-3 steg. Sedan ramla hon o blev feg. Men nu har hon börjat igen :)

8 steg har jag räknat upp... Men hon är lite vinglig fortf. Hehehe

kram kram på dej

Madde sa...

skrev ju faktskt tack för en annars fin tävling!!!!
eller missade du det kanske?