Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
måndag 14 november 2011

Lägenhetsundran


 Hejhej. Idag har varit en spännande dag. Vi har väntat på besked om vi har fått en lägenhet eller inte! Det är inflytt om 2 veckor så det känns som vi vill veta NU för det är stressigt som det är! Det är två personer före oss i kö som måste tacka nej för att få ska få lägenheten och idag fick jag reda på att dom har 1 vecka var på sig för att svara så vi får inte reda på om vi har fått lägenheten eller inte förrän samma dag som vi får nycklarna. Det blir några dubbelhyror men det är det värt. Det är en lägenhet med uteplats och vi går ändå ner nästan 3000 kr i månaden i hyra. Galet bra!!

Wille hälsar Hej Hej också som ni ser på bilden :) så fort jag ska ta kort på honom nu för tiden så bara han vinkar, så det är svårt att få något osuddigt kort :)



5 kommentarer:

alexandra mamma till Tove och pysen i magen sa...

ojojoj.. jag hoppas hoppas för er skull..
känns lite knäppt att ni ska behöva vänta så länge på att få veta..

Martina sa...

Nervöst att vänta så och ett himla schå att få till en så snabb flytt fast å andra så har ni ju båda lägenheterna under ett tag så då kan ni ju faktiskt ta det ganska lugnt :-)

Fröken M sa...

Hoppas hoppas att ni får ett positivt besked !!

Erika/ Pyssling sa...

Håller tummarna för att lägenheten blir er!!!

✫Familjen Bus✫ sa...

Oj, 3000kr mindre i hyra är ju kanon :) spara eller slösa på massa annat skoj! hihi

kram kram