Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
måndag 17 oktober 2011

Wille virvelvind


Nu märks det att min lilla grabb har varit hemma en hel dag. Tänk vad jag längtat efter honom och idag gör det ingenting att lägenheten ser ut som ett krigsfält efter han varit i farten, det städar jag så gärna upp :) Jag är bara så glad att han är hemma, trygg och hel, bara lite förkyld men det gör honom bara ännu sötare. Idag har vi lekt och lekt och lekt och sen har han sovit lite i min famn. Det gör han aldrig i vanliga fall men det märktes att han längtat efter mig. Åh vad mysigt det var!

Snart kommer Magnus hem från jobbet också, då får jag gosa lite med han också. Typiskt att han måste jobba över just idag när jag saknar han så mycket! Men snart så. Så gött att ni är hemma grabbarna mina!

Hälsningar

4 kommentarer:

Ellen Lundberg sa...

Hihi, Oj ^^
Hur gammal är Wille nu då? :)

✫Familjen Bus✫ sa...

Hihi mysigt att du kan säga så, -att du så gärna städar och tycker han är ännu sötare med lite förkyldning i sig :)

Jag behöver nog komma bort en dag från mina barn igen, för att känna precis sådär!
Nu städar man flera ggr om dagen, och känner sig mest trött och sur för att lilltjejen väcker en 1-3ggr per natt. :(


Hmmm... Svårt med presenter. Särskillt när jag inte vet vad din gubbe gillar.
Kanske en parfym? en snygg tröja? Spelar han nått spel så finns de ju spel att köpa eller ett presentkort till nytt spel...
Vill man verkligen unna honom nått gott (om han gillar) så finns det sköna halv (eller hel) kroppsmassager. Jag föredrar halvkropp, över rygg, axlar och nacke.
Ben och armar kan kvitta ;)


Hmmm... Lite tips som jag kom på nu bara :)

kram kram

missjoi sa...

hehe är det Wille som ligger helt avslagen på soffkanten ? :D

Sara, mamma till tre små troll sa...

Sådär ser det ut dagligen hemma hos oss :)