Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
onsdag 19 oktober 2011

Beställt Tå-skor



Godmorgon! Nu har jag äntligen tagit tag i det jag velat länge och beställt mig ett par VibramFiveFingers!! Jag har hört att dessa kommer leda till enorm träningsvärk i vaderna men också stärka balans, smidighet och styrka i fötter och underben och ge en väldigt skön frihetskänsla. Man får känslan av att gå barfota, men utan att behöva vara rädd för att skada sig. Den har en speciell sula som skyddar foten mot vassa föremål så man kan springa ute utan att oroa sig.

Det är väl inte direkt säsong för att använda dom just nu, vilket är lite tråkigt. Helst av allt skulle jag bara vilja ge mig ut och promenera och jogga lite i dom direkt, men det får vänta tills våren kommer och det börjar bli varmare ute igen. Men däremot så kommer jag garanterat testa dom inomhus :) Just nu var det 25% rabatt så jag passade snabbt på när dom kostade under 1000-lappen. Jag vann nämligen 1000 kr presentkort för flera månader sedan inne hos Smartgym och hade redan då tänkt beställa dessa. Men det föll i glömmo helt enkelt. Ibland har man tur :)

Är det någon som har testat dessa? Hur funkade storleken för er? Hade ni samma storlek på vanliga skor som dessa? Jag har chansat på samma storlek. Jag fick skicka tillbaka och byta om det inte skulle passa så det var ju skönt i alla fall! 


1 kommentarer:

♥ En pojkmammas vardag ♥ Flytten till torpet närmar sig!! sa...

Dom skorna har jag aldrig hört talats om! Och lite lustiga ser dom ut ;) Du bara måste berätta sen om hur dom är .... för nu är jag riktigt nyfiken :)