Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
tisdag 4 oktober 2011

Vinteroverall?

Jag är på jakt efter vinteroverall till Wille. Egentligen vill jag ha någonting riktigt färgglatt! Men jag hittar inget snyggt!! :( Har ni några tips?? Detta med vinterkläder är faktiskt jättesvårt tycker jag! Jag vill ha någonting snyggt och funktionellt, men jag vill ju heller inte lägga ut för mycket pengar i "onödan". Åh svåra val!. Magnus säger att det är fruktansvärt dumt att "slänga ut" 1300 kr på en vinteroverall som används i några månader. Jag kan väl hålla med honom lite, men jag vill ju ändå inte köpa någon billig skit som går sönder och inte håller värmen! Dessa är dom jag hittat än så länge som jag kan tänka mig, men som sagt, jag vill hellre ha lite mer färg! 



Till detta har jag funderat på dessa
Elodie Details
179 kr

Dom är ju bara för söööööta! :)
Det är ju dags att ta ett beslut snart för poff säger det och så börjar det snöa!


Hälsningar




4 kommentarer:

Andrea sa...

Vi kommer ha Molo för tredje året. Färgglatt (finns i alla regnbågens färger) och toppenkvalitet. Dyrt förstås men Molos overaller är slitstarka och har ett riktigt bra andrahandsvärde, så säljer man overallen året efter för halva priset så var den egentligen inte så dyr. Min stora tjej har varit torr och varm de tidigare vintrarna och har fått en ny i år, lillebror har också fått en. Är det något jag inte kompromissar på är det vinterkläder och vinterskor.

Erika/ Pyssling sa...

Reima, ett finskt märke har superfina overaller. De är nog i samma prisklass som P.oPs. Du hittar deras sortiment här: http://www.reima.fi/sv/collection-se/ytterplagg/overaller
Du får googla efter återförsäljare i närheten om du vill titta och känna :-)
För de minsta som lätt blir sittande brukar de ha en bit ull insydd i rumpan. Helt perfekt!
Lycka till med ditt letande!

Om mig... sa...

En röd polarn :) o önska er i ett års present :) så gjorde vi !!!!

Caroline sa...

Vi köpte en jätte fin blå Didrikson overall på den nya sportaffären som öppnade på Marieberg.