Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
tisdag 11 oktober 2011

Fiskben


Dessa ben hittade jag i Makrillen nyss. Benen är nästan lika stora som själva konservburken de låg i. Jag har inte ens kollat i hela burken utan dessa fyra stack upp direkt ur första filén. Fy fasen vad äckligt! Jag har sån fobi för fiskben också för jag fick ett ben ordentligt i halsen när jag var liten och var nära på att behöva opereras. Blääää

Hälsning

6 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

USCH, jag har också lite fobi för fiskben! Blää att så en sån i halsen...
Behöver jag fråga om ni åt upp makrillen?

Victorias Jul sa...

Jag har också en fobi för fiskben.

♥ En pojkmammas vardag ♥ Flytten till torpet närmar sig!! sa...

Men fy så läskigt! Fiskben är jag också livrädd för ....

Martina sa...

Solklart fall av reklamation!

Martina sa...

Sv. Jag tror man får vända sig till företaget som säljer dem helt enkelt, alternativt affären där de är köpta. Men det är ju lagom krångligt att transportera till baka en öppen makrillburk.

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Men guuuud va äckligt... jag som ÄLSKAR makrill och inte alls hade kunnat drömma om att de fanns SÅ STORA ben i dom burkarna...
Fick själv ett ben i halsen som liten så mamma fick typ slänga mig upponer, haha :D Men efter det är jag livrädd för att äta fisk :)