Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
onsdag 5 oktober 2011

Citygross vs Ica Maxi

 Idag öppnar City Gross butiken precis vid mitt kära Maxi. Det ska bli spännande att se vad som händer, om vi märker någon skillnad. Vissa tror att det kommer bli mindre kunder och vissa tror att det kommer bli mer. City Gross lär ju locka ett antal kunder som tidigare kanske skulle handlat på någon annan matvarubutik, och då kanske de passar på att titta in hos oss på Maxi vilket de i annat fall inte skulle gjort. Konkurrens är ju alltid bra både för kund när priserna pressas men även för ägaren att få lite press för förnyelse och förbättring. Sen hur denna nyöppning kommer påverka framtiden för Maxi kan man ju bara vänta och se. Spännande är det i alla fall.

 Hälsningar

1 kommentarer:

Martina sa...

:-) Ärligt talat, hur ofta har du "tittat in hos" en stormarknad som legat bredvid en annan stormarknad? Jag känner att jag knappt har tiden att storhandla i EN affär nuförtiden...stress, stress, stress haha

Vi har ett Kvantum, en City Gross och en Willys alldeles nära varandra och inte sjutton går vi till fler än en.
Oftast väljer vi faktiskt CG...