Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
måndag 24 oktober 2011

Vill inte sova!

Nu sitter jag i dagrummet och Wille ligger i vagnen bredvid mig. Klockan är 21 och Wille är 2.5 timmar över sin sovtid. Han har varit nära flera gånger men blivit väckt av sköterskor och av grannen i rummet. Jobbigt att man inte får ha eget rum!! Nu är Wille så övertrött så han inte ens vill ha nappen. Han bara gnäller. Inget hjälper och jag har inte ens kunnat äta middag än. Har ingen energi kvar och börjar bli väldigt trött på detta redan.

Sen att saken inte blir bättre av att vi har fått helt fel information angående operationen, tydligen är det inte alls så enkelt som sagts från början och nu snackas det om 2 operationer helt plötsligt. Jag är irriterad, känner mig inte rätt informerad och skit också helt enkelt.


- Postat från min Iphone serru

4 kommentarer:

Peka sa...

Fy vad jobbigt :(
Konstigt att barn inte automatiskt får eget rum :/
Hoppas ni får sova snart och att operationen går hur bra som helst :)

Martina sa...

Hoppas det blir enklare för honom att sova i morgon när han har vant sig vid att vara där.
Men vad jobbigt att de inte informerar rätt från början! Två operationer? Direkt efter varandra eller med lång tid emellan?

Andrea sa...

Men fy vad trist, och så dåliga erfarenheter för er. Säger som Peka här ovan, märkligt att barn inte per automatik får eget rum, särskilt när de är så små som Wille. Jag hoppas att morgondagen blir bättre för er och att alla frågetecken löser sig och att operationen går bra.

Victorias Jul sa...

Konstigt att ni inte får eget rum, trodde alltid att barn fick det.