Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
måndag 24 oktober 2011

Mot Uppsala

Nu är dagen här då vi åker till Uppsala för Willes Operation. Jag är supernervös och detta kommer bli otroligt jobbigt känner jag. Vi blir borta tills på Fredag, men jag ska försöka blogga så snart jag får chansen. Det är en mobilfri avdelning så det kommer vara svårt att blogga där men hälften av veckan kommer jag bo på hotell när Magnus bor på sjukhuset så då ska jag försöka uppdatera er på hur det gått!

Om två timmar åker vi från USÖ här i Örebro med Jumbolans, en slags ambulans buss kan man väl kalla det, transport från sjukhus med sjukvårdare på plats. Smidigt! Slippa åka själv med honom i bilen eller på vanligt tåg när man inte riktigt vet vart man ska.

Nu ska jag väcka Wille för att göra honom ordning inför resan. Hörs så snart jag kan.


5 kommentarer:

MissJoi sa...

lycka till !! Jag vet inte vad han ska opereras för, men håller alla tummarna.
kram kram

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Lycka till på operationen Wille!

KRAM

Martina sa...

Lycka till!

(Hör gärna av er om det är något jag kan hjälpa till med, bor ju som sagt i Stockholm men är ibland i Uppsala och lunchar med maken som är forskare på Uppsala Universitetssjukhus.)

Emma sa...

Lycka till och hoppas allt går bra

Andrea sa...

Ni fixar det, starkt jobbat. Det kommer gå fint :) Behöver du guidning eller nåt så hojta, bor ju i Uppsala och pluggar alldeles vid Ackis :)