Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.
Använder Blogger.
tisdag 18 oktober 2011

Respons och en burk bärs!



Det är underbart att få respons! Det spelar ingen roll om det är när han härmar mig eller när han pekar eller klappar eller svarar eller ler eller skrattar eller vad han än gör. Det är underbart att känna att min lille grabb förstår mig. Så häftig känsla!

Wille lyckades hitta en ölburk som låg på golvet långt inne i klädkammaren, det är där vi gömmer vår öl men den ena lilla burken hade hamnat på villovägar och Wille sniffade upp den snabbt :) Jag tror aldrig han har sett oss dricka öl, men ändå ser det ut som han vet hur man gör. Det dröjer väl inte länge tills han sitter på en förfest med en Mariestad och dricker på riktigt, och jag är hemma och orolig. Jösses. Den dagen den sorgen säger jag nu, för att inte nojja för mycket för tidigt :)


4 kommentarer:

Sara, mamma till tre små troll sa...

Han kanske trodde det var någon annan barnvänlig dricka :)

Agnes sa...

Vilken sötnos :)

Svar: Ojoj, det har jag aldrig varit med om faktiskt. Vet inte om min också kan blir sån i BL då? Vet tyvärr inte hur man löser det :/

♥ En pojkmammas vardag ♥ Flytten till torpet närmar sig!! sa...

Gullunge! Detta med ölflaskor verkar vara något dom fattar ändå. Tore får man passa för skåpet med tomburkar/flaskor .... för han brukar vara snabb dit om han ser att dörren står öppen för att stjäla åt sig en flaska ;)

Kram!

ps. vill bara poängtera också att flaskor och burkar alltid är ursköljda innan jag stoppar dom i skåpen .... hatar öl på händerna när jag pantar ;)

✫Familjen Bus✫ sa...

Sötnöt!!! Så go han är! hihi
Gulligt att han nästan pussar kameran oxå! hihi

kram kram